ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    3D Modelleme ve Animasyon II CBL224 BAHAR 3+1 S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Çizimlere malzemeler seçer ve oluşturur.
    2-Modellere malzeme giydirir.
    3-3D elemanlarla hareket oluşturur.
    4-Animasyonları farklı formatlarda kaydeder.
    5-Video dosyaları oluşturur.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14456
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)12448
    Ödevler2012525
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)3011515
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 5013030
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   174
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,8 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Malzemeler yada resimler seçerek giydirme yapma. Render işlemi yapma. K1:unite1
    2 Malzemeler yada resimler seçerek giydirme yapma. Render işlemi yapma. K1:unite1
    3 Malzemeler yada resimler seçerek giydirme yapma. Render işlemi yapma. K1:unite1
    4 Modellere hareket verme. Animasyon. K1:unite2
    5 Modellere hareket verme. Animasyon. K1:unite2
    6 Işık kullanma. Ortam aydınlatma. K1:unite3
    7 Hareket ve işık birlikte kullanma K1:unite3 K1:unite4
    8 Kamera kullanma. K1:unite5
    9 Kamera kullanma ve hareket. K1:unite5
    10 Kamera kullanma ve hareket. K1:unite5
    11 Hareketlere süreklilik verme K1:unite6
    12 Rendering yapma K1:unite7
    13 Rendering yapma K1:unite7
    14 Video dosyaları hazırlama K1:unite8
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Bekir GÜLDİBİ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1:3DS Max 2016 Serdar Hakan Düzgören K2:Learnimg channel Autodesk.
    Yardımcı Kitap Yk:www.autodesk.com Yk:yakın kampüs
    Dersin Amacı Geçerli bir 3d yazılımı kullanmak. Üretim modelleri çizebilmek. Çizimlerini değişik formatlara dönüştürmek.
    Dersin İçeriği Malzemeler yada resimler seçerek giydirme yapma, Modellere hareket verme, Hareketlere süreklilik verme
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Bilgisayar alanında temel kavramları bilir ve bilgisayar sektöründe nitelikli ara eleman olarak yer alır. 2
    2 Yazılım planlama ve tasarımında görev alır. 1
    3 Yazılım sektöründeki program üretme çalışmalarında grup içinde yönetsel olmayan görevleri yerine getirir. -
    4 Yazılım kurulum, test ve kabul işlemlerini yapar. 1
    5 Veri güvenliği ve saklanması ile ilgili tedbirleri alır. -
    6 Kelime işlemci, hesaplama tablosu, sunu, veri tabanı ve grafik tabanlı tasarım programlarını kurar, kullanır ve bu programların program geliştirme modüllerini kullanarak program üretir. -
    7 Bilgisayarda karşılaşılan yazılım ve basit donanım arızalarını tespit eder ve uzmanlık gerektirmeyen sorunlara çözüm getirir. -
    8 Sektörde geçerliliğini koruyan kişisel bilgisayar işletim sistemlerini ve ağ işletim sistemlerini kullanır. -
    9 İnterneti kullanarak istediği bilgilere erişebilir. 2
    10 Donanım keşif işlemlerinde görev alır. -
    11 Sistemle ilgili malzeme ve teçhizatın seçimi ve kurulması işlemini yapar. -
    12 İş yerinde bilgisayar kaynakları, sağlık ve emniyet ile ilgili kanuna dayalı yönetmeliklerin nerede uygulanacağını bilir. -
    13 İnsan ilişkileri ve girişimcilik alanında temel kavramları bilir, hizmet verirken bu kavramları ilke ve etik kurallara dönüştürür. -
    14 Analitik düşünme yeteneği kazanır. Yerinde ve zamanında doğru eleştiri yapma ve eleştiriye açık olma alışkanlığı kazanır. -
    15 Standartlarda ve yönetmeliklerde detaylar verilen teknikleri uygular. Alanı ile ilgili bilgi ve becerilerini kullanarak ülke ekonomisine katkıda bulunur. 2
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster