ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 C#´a Genel Bakış, Kontrol deyimleri, Metotlar, Diziler
    2 Windows Formlarıyla Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    3 WPF ile Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    4 İstisna Yönetimi, LINQ, Jenerikler, Koleksiyonlar
    5 Nesneye Dayalı Programlama nedir?
    6 Sınıflar, Erişim Denetleyicileri, Alan ve Metotlar
    7 Kalıtım, Çoklu Kalıtım ve Arayüzler
    8 Çok biçimlilik ve Sarmalama
    9 Özgür Sınıflar ve Arayüzler
    10 UML, UML Class Diyagramları, UML Kullanıcı Diyagramları
    11 Static metotlar, sınıflar
    12 Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
    13 Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
    14 Örnekler
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster