Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
C#´a Genel Bakış, Kontrol deyimleri, Metotlar, Diziler
|
|
2
|
Windows Formlarıyla Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
|
|
3
|
WPF ile Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
|
|
4
|
İstisna Yönetimi, LINQ, Jenerikler, Koleksiyonlar
|
|
5
|
Nesneye Dayalı Programlama nedir?
|
|
6
|
Sınıflar, Erişim Denetleyicileri, Alan ve Metotlar
|
|
7
|
Kalıtım, Çoklu Kalıtım ve Arayüzler
|
|
8
|
Çok biçimlilik ve Sarmalama
|
|
9
|
Özgür Sınıflar ve Arayüzler
|
|
10
|
UML, UML Class Diyagramları, UML Kullanıcı Diyagramları
|
|
11
|
Static metotlar, sınıflar
|
|
12
|
Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
|
|
13
|
Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
|
|
14
|
Örnekler
|
|