Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
İnsan kaynakları yönetimi tanımı, işlevleri, gelişimi ve ilkeleri
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 1-10
|
2
|
Personel sağlama ve seçme, Personel hareketliliği, Örgütsel sosyalizasyon ve kariyer
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 11-20
|
3
|
İş analizi, İş etüdü ve İş tasarımı
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 21-30
|
4
|
Personel planlaması
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 31-40
|
5
|
Personel sağlığı
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 41-50
|
6
|
İş güvenliği
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 51-60
|
7
|
Kamu ve Özel sektördeki farklar
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 61-70
|
8
|
Başarı değerlendirmesi
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 71-80
|
9
|
Hizmet içi eğitim
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 81-90
|
10
|
Şikayet ve disiplin
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 91-100
|
11
|
İletişim, motivasyon ve önderlik
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 101-110
|
12
|
Sendikalara katılım, Sendikal haklar,
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 111-120
|
13
|
Ücret yönetimi
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 121-135
|
14
|
İnsan kaynakları yönetimini etkileyen iç ve dış etmenler
|
K1: İnsan Kaynakları Yönetimi slayt: 136-150
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
|
-
|
2
|
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
|
-
|
3
|
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
1
|
4
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
|
3
|
5
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
|
2
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
|
4
|
7
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
|
2
|
8
|
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme
|
-
|
9
|
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanma
|
-
|
10
|
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilir.
|
3
|
11
|
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilir.
|
1
|
12
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi`nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilir.
|
1
|
13
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
-
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
4
|
15
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olur.
|
5
|