Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Etik ve Ahlak kavramlarını incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.3-12
|
2
|
Etik ve Ahlak kavramlarını incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.13-22
|
3
|
Etik sistemlerini incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.23-32
|
4
|
Etik sistemlerini incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.33-42
|
5
|
Etik türlerini incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.43-52
|
6
|
Ahlakın oluşumunda rol oynayan faktörleri incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.53-62
|
7
|
Meslek etiğini incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.63-75
|
8
|
Meslek etiğini incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.76-84
|
9
|
Mesleki yozlaşma ve etik dışı davranışların sonuçlarını incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.85-92
|
10
|
Sosyal sorumluluk kavramını incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.93-104
|
11
|
Kamuda etik kavramını incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.105-117
|
12
|
Bazı mesleklerle ilgili etik kuralları incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.118-125
|
13
|
Bazı mesleklerle ilgili etik kuralları incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.126-138
|
14
|
Bazı mesleklerle ilgili etik kuralları incelemek
|
K1: Mesleki Etik s.139-152
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
|
3
|
2
|
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
|
-
|
3
|
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
-
|
4
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
|
2
|
5
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
|
1
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
|
-
|
7
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
|
-
|
8
|
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme
|
-
|
9
|
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanma
|
1
|
10
|
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilir.
|
2
|
11
|
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilir.
|
3
|
12
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi`nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilir.
|
4
|
13
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
-
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
-
|
15
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olur.
|
3
|