Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Strateji ve Stratejik Yönetim kavramları
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.3-11
|
2
|
Stratejik analiz; Dış çevrenin analizi
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.13-21
|
3
|
Stratejik analiz; Dış çevrenin analizi
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.23-31
|
4
|
Stratejik analiz; İç çevrenin analizi
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.33-41
|
5
|
Stratejik analiz; İç çevrenin analizi
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.43-51
|
6
|
Stratejik yönlendirme; Misyon, vizyon
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.53-61
|
7
|
Stratejik yönlendirme; Amaç ve hedefler
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.63-71
|
8
|
Strateji belirleme: Temel stratejiler ve alt grupları
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.73-81
|
9
|
Kurumsal stratejiler
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.83-91
|
10
|
Kurumsal stratejiler
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.93-101
|
11
|
İşletme stratejileri
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.103-117
|
12
|
İşletme stratejileri
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.118-125
|
13
|
Strateji değerlendirme ve kontrol
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.126-131
|
14
|
Strateji değerlendirme ve kontrol
|
K1: İşletmelerde Stratejik Yönetim s.132-147
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
|
4
|
2
|
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
|
4
|
3
|
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
5
|
4
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
|
5
|
5
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
|
5
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
|
5
|
7
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
|
4
|
8
|
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme
|
4
|
9
|
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanma
|
5
|
10
|
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilir.
|
5
|
11
|
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilir.
|
5
|
12
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi`nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilir.
|
5
|
13
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
5
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
5
|
15
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olur.
|
5
|