Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çalışma Sermayesi Yönetiminin Önemi
|
K1
|
2
|
Çalışma Sermayesinin Finansmanı
|
K1
|
3
|
Çalışma Sermayesi İhtiyacının Hesaplanması
|
K1
|
4
|
Çalışma Sermayesi Yeterliliğinin Analizi
|
K1
|
5
|
Nakit ve Benzeri Varlıkların Yönetimi
|
K1
|
6
|
Nakit Ve Nakit Benzeri Varlıkların En Uygun Seviyelerinin Hesaplanmasında Kullanılan Yöntemler
|
K1
|
7
|
Alacakların Yönetimi
|
K1
|
8
|
Vadeli Satış Politikası Ve Vadeli Satışlarda Müşteri Kredi Değerliliğinin Analizi
|
K1
|
9
|
Alacakların Yaşlandırılması
|
K1
|
10
|
Stok Yönetimi
|
K1
|
11
|
Stok Yönetimine Etki Eden Faktörler
|
K1
|
12
|
Stok Bulundurmaya Etki Eden Faktörler
|
K1
|
13
|
Stok Maliyetleri İle En Uygun Stok Miktarının Belirlenmesi
|
K1
|
14
|
Stok Maliyetleri İle En Uygun Stok Miktarının Belirlenmesi
|
K1
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
|
3
|
2
|
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
|
-
|
3
|
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
3
|
4
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
|
-
|
5
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
|
-
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
|
-
|
7
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
|
-
|
8
|
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme
|
-
|
9
|
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanma
|
5
|
10
|
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilir.
|
5
|
11
|
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilir.
|
-
|
12
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi`nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilir.
|
-
|
13
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
-
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
3
|
15
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olur.
|
-
|