ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bilgisayar Programlama II CMT234 BAHAR 3+1 Fakülte S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-C#,nesneye dayalı programlama kavramları
    2-LINQ, Dosyalar
    3-Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    4-Jenerikler, Koleksiyonlar,
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14456
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14456
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)40122
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 60122
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   116
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     3,87 ---- (4)
    Dersin AKTS Kredisi   3
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 C#´a Genel Bakış, Kontrol deyimleri, Metotlar, Diziler
    2 Windows Formlarıyla Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    3 WPF ile Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    4 İstisna Yönetimi, LINQ, Jenerikler, Koleksiyonlar
    5 Nesneye Dayalı Programlama nedir?
    6 Sınıflar, Erişim Denetleyicileri, Alan ve Metotlar
    7 Kalıtım, Çoklu Kalıtım ve Arayüzler
    8 Çok biçimlilik ve Sarmalama
    9 Özgür Sınıflar ve Arayüzler
    10 UML, UML Class Diyagramları, UML Kullanıcı Diyagramları
    11 Static metotlar, sınıflar
    12 Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
    13 Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
    14 Örnekler
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Mustafa Teke
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Çağatay Ersin
    Kaynaklar Her Yönüyle C# Sefer Algan
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Ettkili ve esnek nesne yönelimli yazılımlar geliştirmek için gereken nesneye yönelik programlama kavramlarını öğretmektir.
    Dersin İçeriği C#, nesneye dayalı programlama kavramları, Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı, Jenerikler, Koleksiyonlar, LINQ, Dosyalar
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Mesleğindeki gelişmeleri takip eder. 4
    2 Mesleğinde bilgisayarı kullanır. 4
    3 Şema okur, devreye uygular. 3
    4 Üst birimlerden aldığı iş tanımını anlar, yorumlar, alt birimlere aktarır. 3
    5 İş organizasyonu yapar. 4
    6 İleri teknoloji ve özellik isteyen uygulamaları yapar, alt birimlere aktarır. 3
    7 Takım çalışmasının önemini bilir. 4
    8 Sorumluluk ve risk alır 5
    9 İletişim kurar. 4
    10 Karar verir. 4
    11 İhtiyaç analizi yapar 4
    12 Problem çözer. 5
    13 Rapor yazar. 4
    14 Kendi işini kurabilir. 3
    15 Ekipmanları kullanır, bakım ve onarımını yapar, kayıtlarını tutar. 4
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster