Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
C#´a Genel Bakış, Kontrol deyimleri, Metotlar, Diziler
|
|
2
|
Windows Formlarıyla Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
|
|
3
|
WPF ile Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
|
|
4
|
İstisna Yönetimi, LINQ, Jenerikler, Koleksiyonlar
|
|
5
|
Nesneye Dayalı Programlama nedir?
|
|
6
|
Sınıflar, Erişim Denetleyicileri, Alan ve Metotlar
|
|
7
|
Kalıtım, Çoklu Kalıtım ve Arayüzler
|
|
8
|
Çok biçimlilik ve Sarmalama
|
|
9
|
Özgür Sınıflar ve Arayüzler
|
|
10
|
UML, UML Class Diyagramları, UML Kullanıcı Diyagramları
|
|
11
|
Static metotlar, sınıflar
|
|
12
|
Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
|
|
13
|
Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
|
|
14
|
Örnekler
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Mesleğindeki gelişmeleri takip eder.
|
4
|
2
|
Mesleğinde bilgisayarı kullanır.
|
4
|
3
|
Şema okur, devreye uygular.
|
3
|
4
|
Üst birimlerden aldığı iş tanımını anlar, yorumlar, alt birimlere aktarır.
|
3
|
5
|
İş organizasyonu yapar.
|
4
|
6
|
İleri teknoloji ve özellik isteyen uygulamaları yapar, alt birimlere aktarır.
|
3
|
7
|
Takım çalışmasının önemini bilir.
|
4
|
8
|
Sorumluluk ve risk alır
|
5
|
9
|
İletişim kurar.
|
4
|
10
|
Karar verir.
|
4
|
11
|
İhtiyaç analizi yapar
|
4
|
12
|
Problem çözer.
|
5
|
13
|
Rapor yazar.
|
4
|
14
|
Kendi işini kurabilir.
|
3
|
15
|
Ekipmanları kullanır, bakım ve onarımını yapar, kayıtlarını tutar.
|
4
|