ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bilgisayar Programlama II CMT234 BAHAR 3+1 Fakülte S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-C#,nesneye dayalı programlama kavramları
    2-LINQ, Dosyalar
    3-Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    4-Jenerikler, Koleksiyonlar,
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14456
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14456
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)40122
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 60122
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   116
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     3,87 ---- (4)
    Dersin AKTS Kredisi   3
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 C#´a Genel Bakış, Kontrol deyimleri, Metotlar, Diziler
    2 Windows Formlarıyla Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    3 WPF ile Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı
    4 İstisna Yönetimi, LINQ, Jenerikler, Koleksiyonlar
    5 Nesneye Dayalı Programlama nedir?
    6 Sınıflar, Erişim Denetleyicileri, Alan ve Metotlar
    7 Kalıtım, Çoklu Kalıtım ve Arayüzler
    8 Ara Sınav
    9 Çok biçimlilik ve Sarmalama
    10 Özgür Sınıflar ve Arayüzler
    11 UML, UML Class Diyagramları, UML Kullanıcı Diyagramları
    12 Static metotlar, sınıflar
    13 Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
    14 Nesneye Dayalı Programlama Prensipleri
    15 Örnekler
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Koordinatorü Mustafa Teke
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Çağatay Ersin
    Kaynaklar Her Yönüyle C# Sefer Algan
    Yardımcı Kitap -
    Döküman -
    Dersin Amacı Ettkili ve esnek nesne yönelimli yazılımlar geliştirmek için gereken nesneye yönelik programlama kavramlarını öğretmektir.
    Dersin İçeriği C#, nesneye dayalı programlama kavramları, Grafik Kullanıcı Arayüz Tasarımı, Jenerikler, Koleksiyonlar, LINQ, Dosyalar
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Mesleğindeki gelişmeleri takip eder. 4
    2 Mesleğinde bilgisayarı kullanır. 4
    3 Şema okur, devreye uygular. 3
    4 Üst birimlerden aldığı iş tanımını anlar, yorumlar, alt birimlere aktarır. 3
    5 İş organizasyonu yapar. 4
    6 İleri teknoloji ve özellik isteyen uygulamaları yapar, alt birimlere aktarır. 3
    7 Takım çalışmasının önemini bilir. 4
    8 Sorumluluk ve risk alır 5
    9 İletişim kurar. 4
    10 Karar verir. 4
    11 İhtiyaç analizi yapar 4
    12 Problem çözer. 5
    13 Rapor yazar. 4
    14 Kendi işini kurabilir. 3
    15 Ekipmanları kullanır, bakım ve onarımını yapar, kayıtlarını tutar. 4
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster