ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Mekatronik Stajı CMT290 BAHAR 0+2 Z 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-İş yeri uygulamalarını yerinde görmek
    2-Uygulamalar ile teorik bilgiler arasında ilişki kurmak
    3-İş hayatındaki hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz etmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumluluklarını yerine getirmek.
    4-İş uygulamaları becerisi kazanmak, uygulamalara bizzat katılmak, mesleği ile ilgili bilgi, görgü ve deneyim kazanmak
    5-Çalıştığı sektörde yaptığı çalışmaları istenen kurallara uygun bir rapor şeklinde sunmak
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14228
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)000
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 100730210
    Toplam İş Yükü(Saat)   238
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     7,93 ---- (8)
    Dersin AKTS Kredisi   8
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma k1
    2 İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma k1
    3 İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma k1
    4 İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma k1
    5 İşyeri uygulamalarının planlamasını ve iş akışını öğrenmek k1
    6 İşyeri uygulamalarının planlamasını ve iş akışını öğrenmek k1
    7 İşyeri uygulamalarının planlamasını ve iş akışını öğrenmek k1
    8 İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek k1
    9 İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek k1
    10 İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek k1
    11 İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek k1
    12 İş uygulamalarını incelemek, uygulamalara katılmak ve yapılan çalışmaları raporlamak k1
    13 İş uygulamalarını incelemek, uygulamalara katılmak ve yapılan çalışmaları raporlamak k1
    14 İş uygulamalarını incelemek, uygulamalara katılmak ve yapılan çalışmaları raporlamak k1
    Ön Koşul -
    Ders Dili 1
    Dersin Sorumlusu ÖĞR.GÖR. ÇAĞATAY ERSİN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1-Staj Yönergesi
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencinin dönem içinde almış olduğu teorik ve uygulamalı konuların iş üzerinde uygulamalarını görerek, bilgi ve beceri kazanmasını sağlamak.Özel sektörde yada kamu kuruluşunda alanı ile ilgili uygulamaları yaparak iş tecrübesi kazanmasını sağlamak.
    Dersin İçeriği İş yeri uygulamalarını yerinde görerek, teorik bilgiler arasındaki ilişki kurma. İş hayatındaki hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilme, mesleği ile ilgili görev ve sorumluluklarını yerine getirebilme. İş uygulamaları becerisi kazanma, uygulamalara bizzat katılma, mesleği ile ilgili bilgi, görgü ve deneyim kazanma.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Mesleğindeki gelişmeleri takip eder. 5
    2 Mesleğinde bilgisayarı kullanır. 4
    3 Şema okur, devreye uygular. 4
    4 Üst birimlerden aldığı iş tanımını anlar, yorumlar, alt birimlere aktarır. 4
    5 İş organizasyonu yapar. 3
    6 İleri teknoloji ve özellik isteyen uygulamaları yapar, alt birimlere aktarır. -
    7 Takım çalışmasının önemini bilir. 5
    8 Sorumluluk ve risk alır 3
    9 İletişim kurar. 4
    10 Karar verir. -
    11 İhtiyaç analizi yapar -
    12 Problem çözer. 3
    13 Rapor yazar. 5
    14 Kendi işini kurabilir. 3
    15 Ekipmanları kullanır, bakım ve onarımını yapar, kayıtlarını tutar. 3
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster