ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Halkla İlişkiler ve İletişim CBS217 GÜZ 2+0 Fakülte S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Halkla İlişkiler ve iletişim konularını yorumlar.
    2-Pazarlama konularını değerlendirir.
    3-Halkla ilişkiler modellerini ayırt eder.
    4-Halkla ilişkilerin diğer disiplinlerle ilişkisini değerlendirir.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14228
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14228
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)4011616
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 6011818
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   90
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     3 ---- (3)
    Dersin AKTS Kredisi   3
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Kavram Olarak Halkla İlişkiler K1: BÖLÜM1
    2 Dünyada ve Türkiye?de Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi K1: BÖLÜM1
    3 Halkla İlişkiler ve İletişim K1: BÖLÜM2
    4 Halkla İlişkiler Mesleği K1: BÖLÜM2
    5 Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim-1 K1: BÖLÜM3
    6 Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim-2 K1: BÖLÜM3
    7 Halkla İlişkilerde Kullanılan Ortamlar, Araçlar ve Yöntemler K1: BÖLÜM4
    8 Halkla İlişkiler Modelleri K1: BÖLÜM5
    9 Kurum İçi ve Kurum Dışı Halkla İlişkiler K1: BÖLÜM5
    10 Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler-1 K1: BÖLÜM6
    11 Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler-2 K1: BÖLÜM6
    12 Halkla İlişkilerde Stratejik Uygulamalar K1: BÖLÜM7
    13 Bilgi Toplumunda Halkla İlişkiler K1: BÖLÜM8
    14 Halkla İlişkilere Eleştirel Yaklaşımlar K1: BÖLÜM8
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doktor Öğretim Üyesi Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1: Kalender, A., (2018). Halkla İlişkiler. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bankacılık ve sigortacılık alanında bilimsel yöntemler ışığında halkla ilişkiler ve iletişim çalışmalarını gerçekleştirecek nitelikli, iyi yetişmiş, etik değerlere sahip ara elamanları yetiştirmektir.
    Dersin İçeriği Kavram Olarak Halkla İlişkiler, Dünyada ve Türkiye?de Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi, Halkla İlişkiler ve İletişim, Halkla İlişkiler Mesleği, Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim, Halkla İlişkilerde Kullanılan Ortamlar, Araçlar ve Yöntemler, Halkla İlişkiler Modelleri, Kurum İçi ve Kurum Dışı Halkla İlişkiler, Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler, Halkla İlişkilerde Stratejik Uygulamalar, Bilgi Toplumunda Halkla İlişkiler, Halkla İlişkilere Eleştirel Yaklaşımlar
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Bankacılık alanında bilgi ve donanıma sahip olur. 4
    2 Sigortacılık alanında bilgi ve donanıma sahip olur. -
    3 Banka ve sigorta sektörünün çalışma kurallarını belirleyen yasal mevzuatı bilir -
    4 Alanı ile ilgili bilgisayar ve program teknolojisinde yenilikleri izleyebilir. -
    5 Finans ile ilgili kavramları bilir. -
    6 Güncel ekonomik konuları izleyebilir. -
    7 Alanı ile ilgili profesyonel pazarlama bilgisine sahip olur. -
    8 Kredi ve fon yönetimi ile ilgili kavramları tanır. -
    9 Klasik ve modern yönetim tekniklerini bilir. -
    10 Sigorta şirketleri ve türleri hakkında yeterli bilgi düzeyine ulaşır. -
    11 Gerekli matematik ve istatistik altyapısına sahip olur. -
    12 Alanı ile ilgili konularda, ferdi veya grup olarak araştırma, geliştirme ve yürütme konularının önemini açıklar. 4
    13 Halkla ilişkiler ve iletişim konusunda bilgi sahibi olur. 4
    14 Gerekli muhasebe bilgisine sahip olur. -
    15 İş hayatında meslek ahlâkının önemini açıklar. 4
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster