Kaynaklar
|
K1: Tolon, M., Zengin, A. Y., (2016). Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara.
K2: Bozkurt, İ., (2007).Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Mediacat Yayınları, İstanbul.
|
Dersin İçeriği
|
Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramı, tanımı ve özellikleri, bütünleşik pazarlama iletişiminin tarihsel gelişim süreci, bütünleşik pazarlama iletişimini ortaya çıkartan nedenler, bütünleşik pazarlama iletişimi planlama modelleri ve modellerin değerlendirilmesi, bütünleşik pazarlama iletişiminde engeller, bütünleşik pazarlama iletişimi araçları, reklam kavramı, amacı, türleri, kişisel satış ve önemi, amaçları, türleri ve yönetimi, satış tutundurmanın tanımı ve önemi, satış tutundurma faaliyetleri, avantajları ve dezavantajları, halkla ilişkiler kavramı, pazarlama halkla ilişkilerin kapsamı, hedef kitlesi, araçları, üstünlükleri ve sınırlılıkları, doğrudan pazarlama tanımı ve gelişimi, doğrudan pazarlamanın özellikleri, doğrudan pazarlamada önemli noktalar, üstün ve zayıf yönleri, doğrudan pazarlama süreci, doğrudan pazarlama için temel kanallar
|