Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
İletişim ve Pazarlama İletişimi, İletişim Kavramı, Pazarlama İletişimi, Etkili İletişim Geliştirme Aşamaları
|
K1-1. BÖLÜM
|
2
|
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kavramı ve Özellikleri, Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Gelişmesinde Etkili Olan Faktörler, Marka Düzeyinde Bütünleşik Pazarlama İletişimi
|
K1-2. BÖLÜM
|
3
|
Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Tarihsel Gelişim Süreci, Bütünleşik Pazarlama İletişimini Ortaya Çıkartan Nedenler
|
K2-1. BÖLÜM
|
4
|
Reklam, Bütünleşik Pazarlama Sürecinde Reklamın Rolü ve Faydaları, Reklamın Amacı ve Türleri
|
K1- 3. BÖLÜM
|
5
|
Reklam Yönetim Süreci, Amaçların Belirlenmesi, Reklam Bütçesinin Belirlenmesi, Mesaj Stratejisi, Medya Kararı ve Etkinliğin Ölçümü
|
K1- 3. BÖLÜM
|
6
|
Kişisel Satış ve Önemi, Kişisel Satışın Amaçları, Kişisel Satışın Türleri, Satış Gücünün Yönetimi, Kişisel Satış Süreci
|
K1- 4. BÖLÜM
|
7
|
Satış Tutundurmanın Tanımı ve Önemi, Satış Tutundurmanın Gelişme Nedenleri, Satış Tutundurma Amaçları ve Hedef Gruplar
|
K1- 5. BÖLÜM
|
8
|
Satış Tutundurma Faaliyetleri, Satış Tutundurmanın Uygulanması ve Değerlendirilmesi, Satış Tutundurmanın Avantaj ve Dezavantajları
|
K1- 5. BÖLÜM
|
9
|
Pazarlama ve Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kavramı, Pazarlama Halkla İlişkilerinin Hedef Kitlesi ve Paydaşları, Pazarlama Halkla İlişkilerinde Kullanılabilecek Stratejiler
|
K1- 6. BÖLÜM
|
10
|
Pazarlama Halkla İlişkilerin Araçları, Sponsorluk, Etkinlik Pazarlaması, Amaca Yönelik Pazarlama, Sponsorluk Seçim Süreci
|
K1- 6. BÖLÜM
|
11
|
Pazarlama Halkla İlişkileri Süreci,Üstünlükleri ve Sınırlılıkları, Etkinliğinin Ölçülmesi, Kriz Zamanlarında İletişim
|
K1- 6. BÖLÜM
|
12
|
Doğrudan Pazarlama, Tanımı, Gelişimi, İtme ve Çekme Faktörleri, Kolaylaştırıcı Faktörler
|
K1- 7. BÖLÜM
|
13
|
Doğrudan Pazarlamada Önemli Noktalar, Doğrudan Pazarlamanın Özellikleri
|
K1- 7. BÖLÜM
|
14
|
Doğrudan Pazarlama Süreci, Üstün ve Zayıf Yönleri, Doğrudan Pazarlama İçin Temel Kanallar
|
K1- 7. BÖLÜM
|