Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Oryantasyon
|
K1, sayfa 7-39
|
2
|
Staj Uygulamasına Ek, Obezite Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 39-143
|
3
|
Staj Uygulamasına Ek, Yeme Bozuklukları Vaka Çalışması
|
YK1, sayfa 65-117
|
4
|
Staj Uygulamasına Ek, Diyabet Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 257-289
|
5
|
Staj Uygulamasına Ek, Gastrointestinal Sistem Hastalıkları Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 143-179
|
6
|
Staj Uygulamasına Ek, Kalp-Damar Hastalıkları Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 289-315
|
7
|
Staj Uygulamasına Ek, Hipertansiyon Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 289-315
|
8
|
Staj Uygulamasına Ek, Kanser Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 315-345
|
9
|
Staj Uygulamasına Ek, Karaciğer Hastalıkları Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 179-215
|
10
|
Staj Uygulamasına Ek, Böbrek Hastalıkları Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 215-257
|
11
|
Staj Uygulamasına Ek, Kemik ve Eklem Hastalıkları Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 375-385
|
12
|
Staj Uygulamasına Ek, Nörolojik Hastalıklar Vaka Çalışması
|
K1, sayfa 399-417
|
13
|
Staj Uygulamasına Ek, Bariatrik Cerrahi Vaka Çalışması
|
YK1, sayfa 56-63
|
14
|
Staj uygulamasına ek, Enteral-Parenteral Vaka Çalışması
|
K1 sayfa 459-503
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Birey, toplum sağlığının korunması ve hastalıkların tedavisi sürecinde; menü ve beslenme programları planlama, uygulama ve sonuçlarını değerlendirme becerisi kazanır.
|
5
|
2
|
Mesleğin gerektirdiği yabancı dil, istatistik, bilgisayar, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanma becerisi kazanır.
|
-
|
3
|
Sağlık alanındaki, güncel bilgileri takip etme, değerlendirme, aktarma ve multidisiplinler araştırmalara katılma becerisi kazanır.
|
3
|
4
|
Toplumun sağlık düzeyini geliştirmeye yönelik gerekli diyet eğitimi, yönetimi, uygulamaları, danışmanlık ve araştırmalarda etkin rol alma becerisi kazanır.
|
5
|
5
|
Birey ve toplumun besin güvenliği için strateji geliştirme, uygulama ve eğitim verme becerisi kazanır.
|
5
|
6
|
Mesleki etik değerleri öğrenir ve tüm paydaşlarla bu etik kurallara göre davranma yetkinliği kazanır.
|
5
|
7
|
Mesleki uygulamalar sırasında, hasta/sağlıklı birey, aile ve ekip üyeleriyle etkili iletişim kurma becerisi kazanır.
|
5
|
8
|
Ulusal/uluslararası besin ve beslenme politikaları, yasal mevzuatlar hakkında bilgi sahibi olur.
|
-
|
9
|
Besin üretim-tüketim zincirinde, kaliteyi etkileyen faktörleri değerlendirme ve yasal düzenlemeleri uygulama bilgisine sahiptir.
|
-
|
10
|
Ürün geliştirme, besin analizi ve kalitesini etkileyen etmenlere yönelik laboratuvar uygulamaları yapar, yorumlar ve sorunları çözmek için bireysel sorumluluk alma becerisi kazanır.
|
-
|