ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Performans Alanları Kognitif ERT305 GÜZ 2+2 Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Kognitif becerileri tanımlar.
    2-Değişik hastalıklarda karşılaşılabilecek kognitif bozukları açıklar .
    3-Kognitif bozukluklara ait değerlendirme yöntemlerini tanımlar.
    4- Kognitif bozukluklara ait müdahale yöntemlerini uygular.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Nilay ŞAHAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Grieve, J., Gnanasekaran, L. (2008). Neuropsychology for Occupational Therapists: Cognition in Occupational Perormance, Blackwell Publishing. K2. Bumin, G. (2020). Bilişsel Rehabilitasyon, Hipokrat Yayınevi.
    Yardımcı Kitap YK1. Pendelton, H.M., Krohn, W.S. (2006). Pedrettis Occupational Therapy, Practice Skills for Physical Dysfunction, Mosby, Elsevier.
    Dersin Amacı Kognitif fonksiyonları, beyin yapıları ile olan ilişkileri ve bu nöroanatomik yapıların etkilenmesi sonucunda gelişebilecek fonksiyon bozukluklarını incelemek ve kognitif bozukluk görülen değişik hastalıklarda ergoterapi değerlendirme ve müdahale yöntemleri konusunda bilgi ve beceri kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği Kognisyonun tanımı Kognisyonla ilişkili beyin yapıları Kognitif bozuklukların aktivite performansı ile ilişkisi Kognitif becerilerin ergoterapi yaklaşımları içerisinde değerlendirilmesi ve müdahale yöntemleri
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster