Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Psikiyatride ergoterapinin yeri
|
K1 Bölüm-1 (s.23)
|
2
|
Yaratıcı Beceriler Modelinin Temel Kavramları
|
K1 Bölüm-4 (s.54-55)
|
3
|
Yaratıcı Beceriler Modelinin Evreleri
|
K1 Bölüm-4 (s.55-56)
YK1 Bölüm-4 (s.55-56)
|
4
|
Yaratıcı Becerilerin Gelişimi
|
K1 Bölüm-4 (s.56-57)
YK1 Bölüm-4 (s.56-57)
|
5
|
Yaratıcı Becerilerin Özellikleri
|
K1 Bölüm-4 (s.57-58)
YK1 Bölüm-4 (s.57-58)
|
6
|
Yaratıcı Becerilerin Değerlendirilmesi
|
K1 Bölüm-4 (s.58-62)
YK1 Bölüm-4 (s.58-62)
|
7
|
Yaratıcı Becerilerin Seviyeleri
|
K1 Bölüm-4 (s.62-63)
YK1 Bölüm-4 (s.62-63)
|
8
|
Yaratıcı beceriler modeli III
|
K1 Bölüm-4 (s.63-74)
YK1 Bölüm-4 (s.63-74)
|
9
|
Yaratıcı Beceriler Modeli Grup 1
|
K1; Bölüm-4 (s.75-92)
YK1: Bölüm-4 (s.63-74)
|
10
|
Yaratıcı Beceriler Modeli Grup 2
|
K1 Bölüm-4 (s.92-98)
YK1 Bölüm-4 (s.92-98)
|
11
|
Yaratıcı Beceriler Modeli Grup 3
|
K1 Bölüm-4 (s.95-108)
|
12
|
Çocuk Psikiyatride Ergoterapi
|
K1 Bölüm-4 (s.111-127)
|
13
|
Adolesan Psikiyatride Ergoterapi
|
K1 Bölüm-4 (s.333-345)
|
14
|
Ruh Sağlığı Bozukluğu Olan Bireylerin Aileleri-Vaka Çalışması
|
K1 Bölüm-4 (s.365-382)
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Bireyin biyolojik, psikolojik ve sosyal açıdan doğasını, hayata katılımını, günlük yaşamdaki ihtiyaçlarını, bunlarla ilgili performansını belirler.
|
-
|
2
|
Bireyi biyolojik, psikolojik, sosyal, teknolojik ve ergoterapi bilimine ait bilgileriyle analiz eder.
|
-
|
3
|
Aktivite ve katılım kısıtlılıklarını eleştirel olarak yorumlayıp, rehabilitasyon ve tedavide aktivitelerini kullanarak kişi merkezli olarak çalışır.
|
4
|
4
|
Kişiler ve toplulukların aktivite ve yaşamsal rollerini yerine getirmek ve sağlık ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla uygun teorileri ve modelleri seçerek uygun müdahaleyi planlar.
|
3
|
5
|
Ulaşılabilir, adapte edilebilir çevreleri oluşturarak bireyin toplumsal katılımını geliştirmek için çalışır.
|
3
|
6
|
Rolleri ve katılımı sağlamada hizmet alanlar, bakım verenler, takım üyeleri ve diğer paydaşlar ile işbirliği içinde ve interdisipliner olarak çalışır.
|
-
|
7
|
Kişisel farklılıkları, kültürel inançları, örf ve adetleri ve bunların aktivite, rol ve katılıma etkilerini dikkate alır.
|
-
|
8
|
Ergoterapi uygulamaları ve/veya ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda araştırma ihtiyaçlarını belirleyerek yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür.
|
-
|
9
|
Yönetim ve kalite prensiplerine göre uyguladığı müdahalede kendisine düşen sorumluluğu alır.
|
2
|
10
|
Mesleki performansının gerektirdiği tüm rolleri yerine getirir.
|
-
|