ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Motor Öğrenme ERT301 GÜZ 2+0 Z 2
    Öğrenme Çıktıları
    1-Motor öğrenmeyi öğrenme süreçleri ve evrelerini tanımlar
    2-Beceri, yetenek, kapasite ve performans kavramlarını tanımlar.
    3-Motor öğrenme ve performans teorileri ile rehabilitasyon uygulamaları arasında ilişki kurar.
    4-Motor öğrenme prensiplerini kullanarak tedavi planı oluşturur
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Ceyhun TÜRKMEN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Schmidt, R. A. (1991). Motor Learning and Performance: From Principles to Practice. Champaign: Human Kinetics K2. Magill, R. A. (2001). Motor Learning: Concepts and Applications. Sixth Edition. Dubuque, Iowa: Brown & Benchmark. K3. Sieglinde Martin, Teaching Motor Skills to Children With Cerebral Palsy And Similar Movement Disorders: A Guide for Parents And Professionals Woodbine House, 2006 K4. Güncel literatür
    Yardımcı Kitap YK. Güncel Literatür
    Dersin Amacı Motor beceriler ve motor öğrenme süreçlerinin kavramsal modelini anlamak ve bu modellerle rehabilitasyon kavramı arasındaki ilişkiyi açıklamaktır. Aynı zamanda motor öğrenme prensiplerine dayalı tedavi yöntemlerini tanımlamak ve uygulamaktır.
    Dersin İçeriği Motor öğrenme teorisi, Motor Öğrenme Prensipleri, Kısıtlanmış hareket tedavisi, Hedef odaklı eğitim, Görev odaklı eğitim
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster