ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Nörogelişimsel Bozukluklar ERT313 GÜZ 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Nörogelişimsel bozukları tanımlar
    2-Nörogelişimsel bozukluklara ait bulguları belirler
    3-Nörogelişimsel bozuklarla ilgili yorum yapar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Meltem YAZICI GÜLAY
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Freeman Miller (2005). Cerebral Palsy, NewYork, Springer K2. Jan S Tecklin (2015). Pediatric Physical Therapy, Fifth edition, Baltimore, MD : Lippincott Williams & Wilkins K3. Kramer P, Hinojosa J. (2010). Frame of Reference for Pediatric Occupational Therapy, Lippincott Williams& Wilkins. K4. Karaduman A, Tunca Yılmaz Ö, Alemdaroğlu İ. (2014). Pediatrik Nöromusküler Hastalıklarda Fizyoterapi ve Rehabilitasyon, Pelikan Yayınları K5.İbrahim H. Diken (2021). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu 6. Baskı, Pegem Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap YK1. Christiansen CH, Baum CM. (2005). Occupational Therapy Performance, Participation, and Well Being, Slack Incorporated
    Dersin Amacı Nörogelişimsel bozuklukların etyolojisi, patolojisi, epidemiyolojisi ve klinik bulgularını öğretmektir.
    Dersin İçeriği Serebral Paralizi Nöral Tüp defektleri Spina bifida Kas hastalıkları Gelişimsel koordinasyon bozuklukları Otizm spekturumunda yer alan bozuklukluklar Disleksi Özel öğrenme güçlükleri Zihinsel bozukluklar
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster