ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ERT306 BAHAR 2+2 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pediatrik ergoterapi alanı ile ilişkili teorileri, modelleri ve müdahalede kullanılacak referans çerçevelerini ve bunların kuramsal temellerini açıklar
    2-Pediatrik ergoterapide nörogelişimsel bozukluklar, otizm spektrum bozukluğu, dikkat eksikliği hiperaktivite gibi duyusal işlem problemi olan çocuklarda duyu bütünlüğü, nörogelişimsel tedavi, biyomekanik yaklaşımlarını ergoterapi modelleri içinde uygulama becerisi kazanır.
    3-Pediatrik ergoterapide kullanılan değerlendirme ve ergoterapi müdahalelerini uygular
    Ön Koşul Nörogelişimsel Bozukluklar
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Meltem YAZICI GÜLAY
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1 Tecklin JS- Pediatric Physical Therapy: 4th (fourth) Edition Hardcover ? January 1, 1994 K2. Kramer P, Hinojosa J. Frame of Reference for Pediatric Occupational Therapy, Lippincott Williams& Wilkins, 2010, 3rd Edition.
    Yardımcı Kitap YK1. Rodger S, Ziviani J. Occupational Therapy with Children Understanding Childrens? Occupations and Enabling Participation, Blackwell Publishing, 2006. YK2. Christiansen CH, Baum CM. Occupational Therapy Performance, Participation, and Well Being, Slack Incorporated, 2005.
    Dersin Amacı Pediatrik ergoterapide kullanılan değerlendirme yöntemleri ve müdahale yaklaşımlarını referans çerçevesinde öğretmektir.
    Dersin İçeriği Nörogelişimsel, biyomekaniksel, duyu integrasyonu, motor beceri, kazanımsal, görsel algı ve sosyal katılım referans çerçevelerinin tanımlanması, Tanımlanan referans çerçeveleri ile ilişkili değerlendirme, Tanımlanan referans çerçeveleri ile ilişkili müdahale yöntemleri
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster