Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Yutma bozukluğuna eşlik eden işaret ve semptomlar ve yutma bozukluğu tedavisinde ergoterapinin rolü
|
K1,K2,K3
|
2
|
Kendi kendine beslenme, biliş, algı, duyu ve motor becerileri ve yutma bozukluğunda postural kontrolü de içeren yutma eğitimi
|
K1,K2,K3
|
3
|
Güvenlik ve günlük yaşam aktivitelerinde (GYA) performansı teşvik etmek veya geliştirmek için müdahaleler ve yöntemler
|
K1,K2,K3
|
4
|
Yeme ve beslenme performansını sağlamak için beslenme, yemek yeme ve yutma tedavisi.
|
K1,K2,K3
|
5
|
Temel ergoterapi eğitiminin bir parçası olarak yutma bozukluğunun değerlendirilmesi
|
K1,K2,K3
|
6
|
Yutma bozukluğunun değerlendirmesi
|
K1,K2,K3
|
7
|
Bireyselleştirilmiş kompansatuvar yutma stratejileri, modifiye diyetler, uyarlanmış yemek ortamları ve gelişmiş besleme becerileri
|
K1,K2,K3
|
8
|
Bireysel besleme ve yutma stratejilerinde bakıcı eğitimi
|
K1,K2,K3
|
9
|
Vaka tartışma, pratik uygulama
|
K1, K2,K3
|
10
|
Bilişsel sorunlar
|
K1,K2,K3
|
11
|
Bilişsel sorunların değerlendirilmesi
|
K1,K2,K3
|
12
|
Duyusal entegrasyon; prematüreler için sözlü savunmasızlık aktiviteleri
|
K1,K2,K3
|
13
|
Final Sınavı
|
K1, K2,K3
|