ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Probleme Dayalı Ergoterapi Uygulamaları ERT302 BAHAR 2+2 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Hastaya ve hastalığa uygun değerlendirilmeleri uygular.
    2-Aktivite-rol performans problemleri ve bunların çözümüne dayalı bilgileri analiz eder.
    3-Sağlık alanı içinde profesyonel iletişim kurma yollarını uygular.
    4-Probleme yönelik çözüm listesi oluşturur.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Meltem YAZICI GÜLAY, Dr. Öğr. Üyesi Tuğba ARSLAN, Öğretim görevlisi Ayşenur KARAKUŞ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Renee RT (2017). Yönelimsel ilişki ergoterapi ve terapötik ilişki.Hipokrat Kitapevi. K2. Pendleton,H. Schultz- Krohn,W.(2006) Occupational Therapy Practice Skills for Physical Dysfunction.6th Ed., Mosby, K3. AliceJ Occupational Therapy: Principles and Practice,Williams and Wilkins Baltimore,1988.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Ergoterapi alanında uygulamalarda problem çözme becerisini geliştirmektir. Vaka çalışmaları ile öğrencilere aktivite-rol performans problemleri ve bunların çözümü için gerekli olan bilgileri kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği Terapötik modlar ve yönelimsel ilişki-Kişiler arası özellikleri anlama, Terapide kişilerarası olayları tanımlama-Terapötik yanık oluşturma ve kişilerarası muhakeme-Görüşme becerileri ve stratejik soru sorma, problemin değerlendirilmesi ve analiz yapma-Probleme dayalı kişiler ve toplulukların amaçlarına uygun teorileri ve modelleri seçme-Ergoterapide aile, sosyal sistem ve grup dinamiklerini anlama, çalışma alanlarını belirlemek-Sağlık alanı içinde profesyonel iletişim kurma yollarının açıklanması- Örnek problem çözümlerinin analizi, Kendi kendine çalışma yöntemlerinin belirlenmesi
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster