Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Probleme dayalı ergoterapinin amaçları ve aşamaları
|
K1 Bölüm 1, K2 Bölüm 1, YK 1 Bölüm 1
|
2
|
Probleme dayalı ergoterapide öğrenci rolleri
|
K1 Bölüm 2, YK 1 Bölüm 2
|
3
|
Probleme dayalı ergoterapide eğitimci rolleri
|
K1 Bölüm 3, YK 1 Bölüm 3
|
4
|
Probleme dayalı içerik oluşturmada gereksinimler
|
K1 Bölüm 4, K2 Bölüm 3 YK 1 Bölüm 4, YK2 Bölüm 9
|
5
|
Probleme dayalı içerik oluşturma özellikleri
|
K1 Bölüm 4, K2 Bölüm 4, YK 1 Bölüm 4, YK2 Bölüm 10
|
6
|
Probleme dayalı öğrenmede yeni kavramlar
|
K1 Bölüm 4, K2 Bölüm 4, YK 1 Bölüm 4, YK2 Bölüm 11
|
7
|
Problemin belirlenmesi
|
K1 Bölüm 4, K2 Bölüm 4, YK 1 Bölüm 4, YK2 Bölüm 12
|
8
|
Problemlerin analizi
|
K1 Bölüm 5, K2 Bölüm 5, YK 1 Bölüm 5, YK2 Bölüm 13
|
9
|
Problemlerle ilgili hipotez oluşturma ve çözüm
|
K1 Bölüm 6, K2 Bölüm 6, YK 1 Bölüm 6, YK2 Bölüm 14
|
10
|
Çözüm önerilerin değerlendirilmesi
|
K1 Bölüm 7, K2 Bölüm 7, YK 1 Bölüm 7, YK2 Bölüm 15
|
11
|
Öğrenim hedeflerinin belirlenmesi
|
K1 Bölüm 8, K2 Bölüm 8, YK 1 Bölüm 8, YK2 Bölüm 16
|
12
|
Kendi kendine çalışma yöntemlerinin belirlenmesi
|
K1 Bölüm 9, K2 Bölüm 9, YK 1 Bölüm 9, YK2 Bölüm 17
|
13
|
Vaka sunumları
|
K1 Bölüm 10, K2 Bölüm 10, YK 1 Bölüm 10, YK2 Bölüm 18
|
14
|
Vaka sunumları-2
|
K1 Bölüm 10, K2 Bölüm 10, YK 1 Bölüm 10, YK2 Bölüm 19
|