Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Türkiye ve afetler
|
K1 Bölüm 1 (s.11-46)
|
2
|
Afet Yönetimi İle İlgili Temel Kavramlar
|
K1 Bölüm 1 (s.11-46)
YK1 Bölüm 2 (s.11-57)
|
3
|
Afet Yönetimi İle İlgili Temel Kavramlar-2
|
K1 Bölüm 1 (s.11-46)
YK1 Bölüm 2 (s.57-195)
|
4
|
Afet Öncesi Dönem (İRAP),Afet Dönemi,Afet Sonrası Dönemi (TAMP)
|
K1 Bölüm 1 (s.50-78)
|
5
|
Afet Öncesi Dönem (İRAP),Afet Dönemi,Afet Sonrası Dönemi (TAMP)-2
|
K1 Bölüm 1 (s.78-82)
|
6
|
Afet Biliçlendirmesi, Eğitimi ve Öğretimi-Toplum Afet Gönüllüleri
|
YK1 Bölüm 3 (s.100-140)
|
7
|
Toplum Tabanlı Afet Yönetimi
|
YK1 Bölüm 4 (s.145-185)
|
8
|
Afetler ve Sosyal Hizmet
|
YK1 Bölüm 5 (s.185-200)
|
9
|
Toplum lider ve gönüllülerinin organizasyonu
|
YK1 Bölüm 6 (s.200-235)
|
10
|
Afetlerde Rehabilitasyon Yaklaşımları
|
YK1 Bölüm 7 (s.240-250)
|
11
|
Afetlerde Hassas Gruplar Olarak Engelliler
|
YK1 Bölüm 8 (s.260-277)
|
12
|
Afetlerde Hassas Gruplar Olarak Engelliler
|
YK1 Bölüm 9 (s.280-290)
|
13
|
Afetlerin Toplum Ruh Sağlığına Etkileri
|
YK1 Bölüm 10 (s.290-300)
|
14
|
Afetlerde Sivil Toplum Kuruluşlarının Rolü, Kızılay-UMKE
|
YK1 Bölüm 11 (s.300-335)
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Bireyin biyolojik, psikolojik ve sosyal açıdan doğasını, hayata katılımını, günlük yaşamdaki ihtiyaçlarını, bunlarla ilgili performansını belirler.
|
-
|
2
|
Bireyi biyolojik, psikolojik, sosyal, teknolojik ve ergoterapi bilimine ait bilgileriyle analiz eder.
|
-
|
3
|
Aktivite ve katılım kısıtlılıklarını eleştirel olarak yorumlayıp, rehabilitasyon ve tedavide aktivitelerini kullanarak kişi merkezli olarak çalışır.
|
-
|
4
|
Kişiler ve toplulukların aktivite ve yaşamsal rollerini yerine getirmek ve sağlık ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla uygun teorileri ve modelleri seçerek uygun müdahaleyi planlar.
|
-
|
5
|
Ulaşılabilir, adapte edilebilir çevreleri oluşturarak bireyin toplumsal katılımını geliştirmek için çalışır.
|
3
|
6
|
Rolleri ve katılımı sağlamada hizmet alanlar, bakım verenler, takım üyeleri ve diğer paydaşlar ile işbirliği içinde ve interdisipliner olarak çalışır.
|
3
|
7
|
Kişisel farklılıkları, kültürel inançları, örf ve adetleri ve bunların aktivite, rol ve katılıma etkilerini dikkate alır.
|
-
|
8
|
Ergoterapi uygulamaları ve/veya ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda araştırma ihtiyaçlarını belirleyerek yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür.
|
3
|
9
|
Yönetim ve kalite prensiplerine göre uyguladığı müdahalede kendisine düşen sorumluluğu alır.
|
4
|
10
|
Mesleki performansının gerektirdiği tüm rolleri yerine getirir.
|
-
|