Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Duvar resminin tarihçesi ve örnek çalışmaların gösterilmesi
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.238-270)
|
2
|
Duvar resmi için eskiz hazırlığı
|
K2. Latorre, G. (2008). Walls of Empowerment: Chicana/o Indigenist Murals of California. Austin, Texas: University of Texas Press. (s.1-32)
|
3
|
Duvar resmi için eskiz tasarımı
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.47-62)
|
4
|
Duvar resmi için hazırlanan eskizin renklendirilmesi
|
K2. Latorre, G. (2008). Walls of Empowerment: Chicana/o Indigenist Murals of California. Austin, Texas: University of Texas Press. (s.32-66)
|
5
|
Çalışmanın yapılacağı duvarın temizlenmesi
|
K2. Latorre, G. (2008). Walls of Empowerment: Chicana/o Indigenist Murals of California. Austin, Texas: University of Texas Press. (s.66-100)
|
6
|
Oluşturulan kompozisyonun ölçeklendirilerek duvara geçirilmesi
|
K2. Latorre, G. (2008). Walls of Empowerment: Chicana/o Indigenist Murals of California. Austin, Texas: University of Texas Press. (s.100-140)
|
7
|
Oluşturulan kompozisyonun ölçeklendirilerek duvara geçirilmesi
|
K2. Latorre, G. (2008). Walls of Empowerment: Chicana/o Indigenist Murals of California. Austin, Texas: University of Texas Press. (s.140-176)
|
8
|
Çalışma alanın korunması
|
K2. Latorre, G. (2008). Walls of Empowerment: Chicana/o Indigenist Murals of California. Austin, Texas: University of Texas Press. (s.176-211)
|
9
|
Çalışmanın maskelenmesi
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.28-71)
|
10
|
Çalışmanın astarlanması
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.71-106)
|
11
|
Duvar üzerinde boyanın kaynaştırılması
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.106-148)
|
12
|
Çalışmanın renklendirilmesi-I
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.148-169)
|
13
|
Çalışmanın renklendirilmesi-II
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.169-186)
|
14
|
Çalışma üzerindeki hataların giderilmesi ve değerlendirme
|
K1. Cockcroft, E., Weber, J. P., & Cockcroft, J. (1998). Toward a Peoples Art: The Contemporary Mural Movement. Albaquerque: University of New Mexico Press (s.186-202)
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Sanatın ve resim sanatının temel kavramlarını ile sorunlarını bilir.
|
-
|
2
|
Resim sanatının tarihsel süreci hakkında genel bilgiye sahiptir.
|
2
|
3
|
Resim sanatının yöntem, teknik ve araçlarını bilir ve uygular.
|
4
|
4
|
Farklı tarihsel dönemlerde yapılmış resimleri, farklı sanat kuramları ışığında çözümleyip karşılaştırabilir.
|
4
|
5
|
Çağının sanatsal sorunlarını ve yeniliklerini takip edecek eleştirel kültüre sahiptir.
|
-
|
6
|
Mesleki açıdan sanatsal ve kültürel projeler geliştirebilir.
|
-
|
7
|
Disiplinler arası çalışma becerisine sahiptir.
|
2
|
8
|
Atölye ortamının çalışma disiplinine, paylaşımına ve sorumluluğuna sahiptir.
|
-
|
9
|
Mesleki etiği bilir ve uygular.
|
-
|
10
|
Sanat yapıtı ve yaşam arasındaki bağlantıyı kuram ve uygulama bilgisiyle kurarak uygulayabilir.
|
5
|
11
|
Çağdaş iletişim araçlarıyla sanatsal, kültürel ve entelektüel fikirlerini sunabilir ve paylaşabilir.
|
2
|
12
|
Yaşam boyu öğrenme bilinci ve bunu uygulayabilme becerisine sahiptir.
|
4
|
13
|
Özgün sanatsal yapıtları tasarlayabilir ve uygulayabilir.
|
4
|
14
|
Tasarımlarını paylaşacak ve sergileyecek uygulama bilgisine sahiptir.
|
-
|
15
|
Alanıyla ilgili araştırma, kaynağa ulaşma, bilgiyi yorumlama, değerlendirme ve kullanma becerisine sahiptir.
|
-
|