Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çağdaş Sanatta Temsiliyet Krizi: Çağdaş Kuramlar ve Güncel Tartışmalar
|
K1. Aydoğan, K. E. (2009, 04 07). Sanatta Disiplinlerarası bir Yaklaşım: Performans Sanatı. DergiPark: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/193371 adresinden alındı.
|
2
|
Sanat-Mimarlık Kompleksi: Küreselleşme Çağında Sanat, Mimarlık ve Tasarımın Birliği
|
K2. Foster, H. (2013, 05 06). Sanat-Mimarlık Kompleksi: Küreselleşme Çağında Sanat, Mimarlık ve Tasarımın Birliği. e-skop: https://www.e-skop.com/duyuru/sanat-mimarlik-kompleksi-kuresellesme-caginda-sanat-mimarlik-ve-tasarimin-birligi/294 adresinden alındı.
|
3
|
Proje tabanlı çalışma için problem tanımı ve metin hazırlama
|
K3. Walker, K. (2017, 08 22). Sanatçı Bildirisi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/sanatci-bildirisi/3480 adresinden alındı.
|
4
|
Proje metninin kavram-metin-resme hazırlanması
|
K4. Kennedy, R. (2014, 10 29). Eleştirinin Rafa Kaldırıldığı Bir Çağda Hans Haacke Yolundan Şaşmıyor. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/elestirinin-rafa-kaldirildigi-bir-cagda-hans-haacke-yolundan-sasmiyor/2173 adresinden alındı.
|
5
|
Proje için uygun disiplinin ve olanakların belirlenmesi.
|
K5. Mullan, P. (2016, 12 27). Sanat ve Fesat: Mark Lombardi?nin Ölüme Meydan Okuyan Hikâyeleri. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/sanat-ve-fesat-mark-lombardinin-olume-meydan-okuyan-hik%c3%a2yeleri/3213 adresinden alındı.
|
6
|
Materyal arama ve seçme - kullanılacak tekniklerin belirlenmesi
|
K6. Lawless, K. (2018, 12 22). Küresel Hafıza Endüstrisi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/kuresel-hafiza-endustrisi/4246 adresinden alındı.
|
7
|
Disiplin, materyal, teknik ve problemler arasında özgün ilişkiler geliştirme
|
K7. Artun, A. (2018, 02 21). Dada?nın Hakikati. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/dadanin-hakikati/3702 adresinden alındı.
|
8
|
Özgün bir disiplinlerarası proje oluşturma
|
K8. Petsche, J. (2017, 06 06). Özerk Olmanın Önemi: Sanat İçin Sanat İlkesini Marksist Bakışla Savunmak. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/ozerk-olmanin-onemi-sanat-icin-sanat-ilkesini-marksist-bakisla-savunmak/3369 adresinden alındı.
|
9
|
Malzemelerin ve disiplinlerin projeye uyarlanması
|
K9. Roelstraete, D. (2013, 10 08). Meşguliyet: Sanatın Dayanılmaz Hafifliği Üzerine. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/mesguliyet-sanatin-dayanilmaz-hafifligi-uzerine/1548 adresinden alındı.
|
10
|
Projenin taslağının hazırlanması
|
K10. Hito Steyerl Soruyor: "Müze Bir Savaş Alanı mıdır?". (2013, 10 05). e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/hito-steyerl-soruyor-muze-bir-savas-alani-midir/1551 adresinden alındı.
|
11
|
Projenin taslağının uygulanması
|
K11. Beech, D. (2018, 10 14). Sanat, Emek, Metalaşma . e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/sanat-emek-metalasma/3980 adresinden alındı.
|
12
|
Projenin tamamlanması
|
K12. Dada ve Sürrealizmin Öncülerinden Jean Arp`ın Geç Dönem Eserleri. (2014, 01 17). e-skop: http://www.e-skop.com/skopbulten/dada-ve-surrealizmin-onculerinden-jean-arpin-gec-donem-eserleri/1751 adresinden alındı.
|
13
|
Bitmiş projenin yorumlanması ve eleştiri süreci
|
K13. Eagleton, T. (2014, 01 07). Akla Karşı Deneyim: Batı Düşüncesinin Bitmeyen Teranesi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/akla-karsi-deneyim-bati-dusuncesinin-bitmeyen-teranesi/1732 adresinden alındı.
|
14
|
Projenin yorumlanması ve eleştirilmesi
|
K14. Duncan, C. (2018, 10 08). Ritüel Olarak Sanat Müzesi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/rituel-olarak-sanat-muzesi/3950 adresinden alındı.
|