Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Öğrencilerle tanışma. Ders içeriği hakkında öğrencilerin bilgilendirilmesi. Stilizasyona giriş
|
K2. Bölüm 1: Stilizasyon Yöntemi.
|
2
|
Vektörel ve pixel tabanlı programların tanıtılması. Menülerin ve panellerin anlatımı, araç çubuklarının tanıtılması. Kağıt üzerinde cansız doğal objeden yola çıkarak stilizasyon eskizine başlanması
|
K3. Bölüm 1: Vektörel Çizim Programı.
Uygulama-1
|
3
|
Cansız obje stilizasyonu eskizlerinin tamamlanması ve bilgisayar üzerinde çizimi
|
K4. Bölüm 1.5: Eskiz Çizimi.
Uygulama-2
|
4
|
Dijital ortamda cansız obje stilizasyon çizimlerinin tamamlanması
|
K3. Bölüm 1.9: Çizim Araçları.
Uygulama-3
|
5
|
Hayvan stilizasyonu tasarımı. Kağıt üzerinde hayvan stilizasyonu eskiz çizimi
|
K4. Bölüm 1.5: Eskiz Çizimi.
Uygulama-4
|
6
|
Hayvan stilizasyonu eskizlerinin tamamlanması ve bilgisayar üzerinde çizimi
|
K3. Bölüm 1.9: Çizim Araçları.
Uygulama-5
|
7
|
Dijital ortamda hayvan stilizasyon çizimlerinin tamamlanması
|
Uygulama-6
|
8
|
Logo ve logotype tanımları ve çeşitleri. Üniversite logosunun bilgisayar üzerinde yeniden oluşturulması
|
K1. Amblem, Simgesel İşaret, Logo ve Ticari Markalar.
K4. Bölüm 1.2: Logo.
K4. Bölüm 1.3: Logotype.
Uygulama-7
|
9
|
Kağıt üzerinde kendi logo eskizlerinin oluşturulması
|
K4. Bölüm 1.5: Eskiz Çizimi.
Uygulama-8
|
10
|
Logo eskizlerinin tamamlanması ve bilgisayar üzerinde çizimi
|
K3. Bölüm 1.9: Çizim Araçları.
Uygulama-9
|
11
|
Dijital ortamda logo çizimlerinin tamamlanması
|
Uygulama-10
|
12
|
Afiş tasarımı tanımı ve örnekleri. Afiş tasarımında sayfa kullanımı. Üniversite logosu ve kendi logosunu içeren afiş tasarımı taslak çalışması
|
K1. Afiş Tasarımı.
K5. Bölüm 1: Afiş Tasarımı ve Özellikleri.
Uygulama-11
|
13
|
Afiş taslaklarının tamamlanması ve bilgisayar üzerinde çizimi
|
K3. Bölüm 1.9: Çizim Araçları.
Uygulama-12
|
14
|
Afiş çalışmalarının tamamlanması
|
Uygulama-13
|