ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama İletişim ve Reklâmcılık GRA322 BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama iletişiminin etkilerine yönelik analitik düşünceyi kavrar.
    2-Pazarlama iletişimi sürecini analiz eder.
    3-Etkili bir pazarlama iletişim planını anlama, organize etme ve uygulamalarını kategorize eder.
    4-Pazarlama iletişimi programlarının formüle etme, uygulama, değerlendirme ve kontrol etmesini sağlar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi. Uğur DEMİRBAĞ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Pazarlama İletişimi Ders Notları. K2. Tosun, E. H. (2021). Pazarlama İletişimi. AÖF Yayınları, İstanbul. K3. Üzümlü, A. M. (2020). Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi. Nobel Yayıncılık, Ankara. K4. Çiftçi, H. (2019). Pazarlama İletişiminde Reklam ve Sosyal Medya. İksad Yayınevi, Ankara.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilere temel iletişim süreci hakkında temel bilgilerin yanı sıra pazarlama iletişimi ve reklamın firmalar için rolünün giderek artan önemi, pazarlama iletişimi bileşenlerinin işlevleri, bu bileşenlerin organizasyon ve koordinasyon içinde nasıl planlanacağı ve koordinasyonunun sağlanması amaçlanmaktadır.
    Dersin İçeriği İletişim tanımı, çeşitleri, özelliklerinin ayrıntılı olarak irdelenmesi. Pazarlama iletişiminin genel olarak incelenmesi ve reklamcıkın tanımını yaparak iletişim ve pazarlama üçgeninde ilişkisinin genel olarak değerlendirilmesi.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster