ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 İletişim süreci ve pazarlama iletişimi ile ilgili temel bilgiler K1: S.3
    2 Pazarlama iletişimi programı planlaması, amaçlarının belirlenmesi, bütçe oluşturma K1: S.4
    3 Pazarlama iletişiminde reklam:Giriş, temel bilgiler K1: S.5
    4 Yaratıcı stratejilerin oluşturulması:yaratıcı ve etkili reklam mesajı mesaj oluşturma K2: S.3
    5 Yazılı görsel ve destek medyaların değerlendirilmesi, medya planlaması ve stratejileri K2: S.8
    6 Pazarlama iletişiminde doğrudan pazarlama K2: S.13
    7 Pazarlama iletişiminde satışta özendirme K2: S.16-17
    8 İletişiminde internet ve interaktif medya K3: S.19
    9 Pazarlama iletişiminde halkla ilişkiler ve kurumsal reklam K3: S.39
    10 Pazarlama iletişiminde kişisel satış K3: S.79
    11 Pazarlama ietişiminin sosyal sorumluluk ve etik boyutu K4: S.30
    12 Vaka Çalışması K4: S.57
    13 Çalışmaların sunuma hazırlanması K4: S.57
    14 Çalışmaların sunumu K4: S.57
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster