Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Öğrencilerle tanışma, ders içeriği üzerinde konuşma ve öğrencilerin bilgilendirilmesi
|
K1: s. 9
K2: s. 86
|
2
|
Ambalaj tasarımına ait temel ilkeler ve diğer teorik bilgilerin anlatılması.
|
K1: s. 13
K2: s. 89
|
3
|
İlk projeye giriş. Konuyla ilgili örneklerin incelenmesi.
|
K1: s. 20
K2: s. 96
|
4
|
İlk eskiz ve fikirlerin tartışılması ve geliştirilmesi
|
K1: s. 20
K2: s. 96
|
5
|
Eskizlerin değerlendirilmesi ve çalışmaların sayısal ortamda geliştirilmesine geçiş.
|
K1: s. 32
|
6
|
Maket üzerinde çalışmaların sunumu
|
K1: s. 62
|
7
|
İkinci projeye giriş. Konuyla ilgili örneklerin incelenmesi.
|
K1: s. 62
|
8
|
İlk eskiz ve fikirlerin tartışılması ve geliştirilmesi
|
K1: s. 9
|
9
|
Eskizlerin değerlendirilmesi ve çalışmaların sayısal ortamda geliştirilmesine geçiş.
|
K1: s. 62
YK1
|
10
|
Maket üzerinde çalışmaların sunumu
|
K1: s. 102
YK1
|
11
|
Üçüncü projeye giriş. Konuyla ilgili örneklerin incelenmesi.
|
K1: s. 118
YK1
|
12
|
İlk eskiz ve fikirlerin tartışılması ve geliştirilmesi
|
K1: s. 118
YK1
|
13
|
Eskizlerin değerlendirilmesi ve çalışmaların sayısal ortamda geliştirilmesine geçiş.
|
K1: s. 126
YK1
|
14
|
Maket üzerinde çalışmaların sunumu
|
K1: s. 126
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Sanat ve tasarım alanındaki bilgilerini sentezleyerek tasarımlar yapabilir.
|
4
|
2
|
Sanat ve tasarımın farklı disiplinleri arasında ilişki kurabilme becerisine sahiptir.
|
3
|
3
|
Sorun ve gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı yada süreci tasarlayabilir.
|
5
|
4
|
Yaşam boyu öğrenmenin önemini kavrama ve gereklilikleri yerine getirebilme becerisine sahiptir.
|
2
|
5
|
Yerel ve evrensel boyutlardaki sanat ve tasarım problemini tanımlama ve çözümleyebilme becerisine sahiptir.
|
4
|
6
|
Sanat ve tasarım tarihinde ortaya çıkmış tasarım anlayışlarıyla günümüz tasarım anlayışları arasında ilişki kurabilir.
|
2
|
7
|
Sanat ve tasarım problemlerinin çözümünde gerekli malzemeleri kullanarak tasarımı sonuçlandırabilme yetkinliğine sahiptir.
|
5
|
8
|
Tasarım sürecinde araştırma, sentez, değerlendirme ve yorumlayabilme becerisine sahiptir.
|
4
|
9
|
Sanat ve tasarım problemlerini çözümleyebilir.
|
4
|
10
|
Tasarım sürecinde kullanılan malzemelerin seçiminde çevreye karşı duyarlı olabilme bilgisine sahiptir.
|
4
|
11
|
Güncel sorunları takip ederek bu sorunlara ilişkin tasarımlar üretebilir.
|
3
|
12
|
Etkili iletişim becerilerini öğrenerek kendini ifade edebilir.
|
-
|
13
|
Fikir ve sanat eserleri hakkında mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme.
|
2
|
14
|
Grafik tasarımın yöntem, teknik ve araçlarını bilir ve uygular.
|
5
|