|
Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
|
1
|
Sosyoloji biliminin ortaya çıkışı ve gelişimi.
|
K:1 s.36-63.
|
|
2
|
Sosyolojinin temel konusu, sosyolojik tahayyül.
Sosyoloji araştırma yöntemleri ve teknikleri.
|
K:1 s.36-63.
|
|
3
|
Modern sanat kavramının ortaya çıkışı.
|
K:2 s.46-54.
K:3 s.35-52.
|
|
4
|
Sanat sosyolojisi.
|
K:4 s.39-50.
|
|
5
|
Müzik sosyolojisi.
|
K:5 s19-26.
|
|
6
|
Rasyonelleşme aracı olarak müzik. (Max Weber)
Form olarak müzik. (Georg Simmel)
|
K:6 s 66-75.
|
|
7
|
Fenomenolojik sosyoloji ekseninde müzik. (Alfred Schutz)
Müziğin metalaşması. (Thedor Adorno)
|
K:6 s.76-85.
|
|
8
|
Kültürel sermaye olarak müzik. (Pierre Bourdieu)
|
K:6 s.86-89.
|
|
9
|
Etnosantrizm, oryantalizm ve müzik.
|
K:3 s.89-106
|
|
10
|
Müziğin politik gücü.
|
K:5 s.39-53.
|
|
11
|
Farklı sosyal bilim disiplinleri ile müzik sosyolojisinin ilişkisi.
|
K:5 s.54-94.
|
|
12
|
Popüler müzik tartışmaları 1.
|
K:3 s.153-184.
|
|
13
|
Popüler müzik tartışmaları 2.
|
K:3 s.153-184.
|
|
14
|
Türkiye`de Müzik Sosyolojisine genel bir bakış.
|
K:3 s.239-272.
|