ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    STAJ DEĞERLENDİRME MTT407 GÜZ 0+6 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Sektörel bilgi, beceri ve görgü geliştirir,
    2-Tasarımların oluşum süreçlerini gerçek ortamında gözlemler,
    3-Ekip çalışmasına yatkın olur.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14684
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14228
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)012525
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 6012525
    Diğer 404832
    Toplam İş Yükü(Saat)   194
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6,47 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 1
    2 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 2
    3 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 3
    4 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 4
    5 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 5
    6 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 6
    7 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 7
    8 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 8
    9 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 9
    10 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 10
    11 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 11
    12 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 12
    13 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 13
    14 Tekstil tasarımı ve üretimi konusunda tam zamanlı işletme çalışması sunumu 14
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr.Üye. Emine KOÇAK
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar -
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencinin altıncı yarıyıl sonunda; yaz döneminde yapmış olduğu 20 iş günü alanda yaptığı stajının sunumları hazırlanır, değerlendirilmesi yapılır.
    Dersin İçeriği Sektörel bilgi, beceri ve görgüsünü geliştirir,
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Moda ve tekstil tasarımı alanında temel değer ve ilkeleri izleyerek mesleki etiğe uygun davranışlar sergiler. 5
    2 Temel tasarım ilkelerinden yola çıkarak moda ve tekstil tasarımı alanında estetik ve sanatsal tasarım uygulamaları yapar. -
    3 Çağın gerektirdiği teknolojik ilerlemeleri takip ederek endüstriyel ve eğitimsel alanda yenilikçi tasarım ürünleri yaratabilme becerisine sahip olur. -
    4 Yeni yöntem ve tekniklerden yararlanarak farklı tekstil materyallerini bir arada kullanabilme yeteneği kazanır. -
    5 Alanının gerektirdiği çeşitli bilgisayar, makine ve teçhizat kullanımı becerisi kazanır. -
    6 Moda ve tekstil tasarımı alanında görsel, yazılı ve sözlü iletişim araçlarını inceleyerek farklı algılama becerileri geliştirir. 5
    7 Belirlenen temaları tasarımlarda etkin ve doğru biçimde kullanarak yaratıcı düşünme becerisi kazanır. -
    8 Disiplinlerarası düşünebilme ve bağlantı kurabilme becerisine sahip olur. -
    9 Grup çalışmasında etkili iletişim koordinasyonuna sahip olarak analitik düşünme ve çalışma becerisi geliştirir. 5
    10 Mesleğiyle ilgili uygulamalarda sorumluluk alır ve çözüm üretmeye çalışır. -
    11 Geleneksel sanatlardan yararlanarak desen ve yüzey süsleme tasarımları yapar. -
    12 Çeşitli tekstil yüzeyi dokuma tekniklerini kavrayarak yeni tasarımlara aktarma becerisi kazanır. -
    13 Sanata yönelik düşünme becerisi geliştirir. -
    14 Farklı dönemlerdeki kültürel ve sanatsal değerleri çözümleyerek alana yönelik yeni tasarım çalışmaları yapar. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster