ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama Yönetimi İŞL202 BAHAR 3+0 Z 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama planı ve stratejik pazarlama planlaması kavramlarını tanımlayarak stratejik pazarlama planı geliştirir.
    2-Etkin markalama stratejileri geliştirir.
    3-Ambalaj ve etiketleme sorunlarını çözümler.
    4-İşletme için rekabet analizi yapar.
    5-Endüstriyel pazarlara yönelik pazarlama stratejileri geliştirir.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14228
    Ödevler1011010
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)4013030
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 5015050
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   160
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,33 ---- (5)
    Dersin AKTS Kredisi   5
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Örgütsel Pazarlar K1. BÖLÜM 10
    2 Müşteri Değeri K1. BÖLÜM 11
    3 Müşteri Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi K1. BÖLÜM 11
    4 Ürün K1. BÖLÜM 12
    5 İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme K1. BÖLÜM 13
    6 Fiyat K1. BÖLÜM 14
    7 Fiyat (Devam) K1. BÖLÜM 14
    8 Dağıtım K1. BÖLÜM 15
    9 Dağıtım (devam) K1. BÖLÜM 15
    10 Tutundurma K1. BÖLÜM 16
    11 Tutundurma (devam) K1. BÖLÜM 16
    12 Hizmet Pazarlaması K1. BÖLÜM 17
    13 Uluslararası Pazarlama K1. BÖLÜM 18
    14 Pazarlama Etiği K1. BÖLÜM 19
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Abdullah BAŞ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1.Korkmaz, S., Eser, Z., ve Öztürk S.A. (2017). Pazarlama, Siyasal Kitabevi.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlama yönetim süreci, pazarlama planları, yeni ürün geliştirme, marka, rekabet analizi, talep ölçümü ve endüstriyel pazarlar hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği Örgütsel Pazarlar, Pazarlama Karması, Hizmet Pazarlaması, Uluslararası Pazarlama, Pazarlama Etiği.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 İşletme alanında problem çözmeyi bilmek, analitik ve bütünsel bir bakış açısına sahip olmak ve stratejik düşünmeyi prensip haline getirmek 2
    2 İşletme alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirmek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimsemek, bilgilerini yenilemeye ve sürekli geliştirmeye yönlendirmek 2
    3 İşletme alanında öğrendiklerini firma/kurum bünyesinde analiz etmek, yorumlamak, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarmak -
    4 İş hayatında kalite ve üretkenlik ilkelerini bilmek ve uygulamak -
    5 İşletme alanında öğrendiği kavram ve düşünceleri, ulusal ve uluslararası boyutta yorumlamak, karşılaştırmalı ve disiplinler arası analiz yapıp uygulamak 3
    6 Inovatif/yaratıcı ve yenilikçi düşünmek, öğrenilen bilgileri sadece benzer durumlara değil, yeni ve alışılmamış ortamlara da uygulamak 4
    7 Liderlik vasıflarını kazanmak ve başarı ile uygulamak -
    8 Bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk almak, açık fikirli, eleştiriye açık, yapıcı ve özgüven sahibi olmak, etkin ve verimli çalışmak -
    9 Bulunduğu bölgenin ekonomisini çok iyi tanımak, hem yerel hem de küresel düşünüp, öğrenileni uygulamak -
    10 İşletme alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak -
    11 İş etiğinin değerlerine uymanın gereğini özümsemek, işletme alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında her şart altında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olmak ve uygulamak -
    12 Bir yabancı dili kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgileri izlemek ve meslektaşları ile iletişim kurmak -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster