ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Girişimci Pazarlama İŞL336 BAHAR 3+0 S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Girişimci yatırımlarda pazarlamanın önemi kavramak
    2-Ürün ve hizmetleri için pazar fırsatlarının analizini yapmak
    3-Pazarlama planı oluşturabilmek
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14342
    Ödevler10000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)30000
    Proje016060
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 50000
    Diğer 1030130
    Toplam İş Yükü(Saat)   174
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,8 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin Tanıtımı ve Giriş
    2 Girişimci Pazarlamanın Tanımı
    3 İnovasyon Yayılımı Teorisi
    4 Hedef Pazar Seçim Süreci
    5 Hedef Pazar Seçim Süreci
    6 Ürünün Tanımlanması ve Değer Sunumu
    7 Ürün/Hizmet Geliştirme
    8 Marka Konumlandırması
    9 Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Fiyatlama
    10 Dönem Sonu Tekrarı ve Tartışma
    11 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    12 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    13 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    14 Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Geoffery Moore, Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers. Harper Business Essentials.
    Yardımcı Kitap Konu ile ilgili makaleler ve diğer eserler.
    Dersin Amacı Girişimci pazarlamanın yeni bir yatırımın başarısındaki rolünü anlamak.
    Dersin İçeriği -
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 İşletme alanında problem çözmeyi bilmek, analitik ve bütünsel bir bakış açısına sahip olmak ve stratejik düşünmeyi prensip haline getirmek 1
    2 İşletme alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirmek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimsemek, bilgilerini yenilemeye ve sürekli geliştirmeye yönlendirmek 1
    3 İşletme alanında öğrendiklerini firma/kurum bünyesinde analiz etmek, yorumlamak, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarmak 1
    4 İş hayatında kalite ve üretkenlik ilkelerini bilmek ve uygulamak 1
    5 İşletme alanında öğrendiği kavram ve düşünceleri, ulusal ve uluslararası boyutta yorumlamak, karşılaştırmalı ve disiplinler arası analiz yapıp uygulamak 1
    6 Inovatif/yaratıcı ve yenilikçi düşünmek, öğrenilen bilgileri sadece benzer durumlara değil, yeni ve alışılmamış ortamlara da uygulamak 1
    7 Liderlik vasıflarını kazanmak ve başarı ile uygulamak 1
    8 Bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk almak, açık fikirli, eleştiriye açık, yapıcı ve özgüven sahibi olmak, etkin ve verimli çalışmak 1
    9 Bulunduğu bölgenin ekonomisini çok iyi tanımak, hem yerel hem de küresel düşünüp, öğrenileni uygulamak 1
    10 İşletme alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak 1
    11 İş etiğinin değerlerine uymanın gereğini özümsemek, işletme alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında her şart altında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olmak ve uygulamak 1
    12 Bir yabancı dili kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgileri izlemek ve meslektaşları ile iletişim kurmak 1
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster