Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin Tanıtımı ve Giriş
|
|
2
|
Girişimci Pazarlamanın Tanımı
|
|
3
|
İnovasyon Yayılımı Teorisi
|
|
4
|
Hedef Pazar Seçim Süreci
|
|
5
|
Hedef Pazar Seçim Süreci
|
|
6
|
Ürünün Tanımlanması ve Değer Sunumu
|
|
7
|
Ürün/Hizmet Geliştirme
|
|
8
|
Marka Konumlandırması
|
|
9
|
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Fiyatlama
|
|
10
|
Dönem Sonu Tekrarı ve Tartışma
|
|
11
|
Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
|
|
12
|
Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
|
|
13
|
Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
|
|
14
|
Öğrenci Sunumları: Grup Projesi-Yeni Girişim Pazarlama Planı
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
İşletme alanında problem çözmeyi bilmek, analitik ve bütünsel bir bakış açısına sahip olmak ve stratejik düşünmeyi prensip haline getirmek
|
1
|
2
|
İşletme alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirmek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimsemek, bilgilerini yenilemeye ve sürekli geliştirmeye yönlendirmek
|
1
|
3
|
İşletme alanında öğrendiklerini firma/kurum bünyesinde analiz etmek, yorumlamak, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarmak
|
1
|
4
|
İş hayatında kalite ve üretkenlik ilkelerini bilmek ve uygulamak
|
1
|
5
|
İşletme alanında öğrendiği kavram ve düşünceleri, ulusal ve uluslararası boyutta yorumlamak, karşılaştırmalı ve disiplinler arası analiz yapıp uygulamak
|
1
|
6
|
Inovatif/yaratıcı ve yenilikçi düşünmek, öğrenilen bilgileri sadece benzer durumlara değil, yeni ve alışılmamış ortamlara da uygulamak
|
1
|
7
|
Liderlik vasıflarını kazanmak ve başarı ile uygulamak
|
1
|
8
|
Bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk almak, açık fikirli, eleştiriye açık, yapıcı ve özgüven sahibi olmak, etkin ve verimli çalışmak
|
1
|
9
|
Bulunduğu bölgenin ekonomisini çok iyi tanımak, hem yerel hem de küresel düşünüp, öğrenileni uygulamak
|
1
|
10
|
İşletme alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak
|
1
|
11
|
İş etiğinin değerlerine uymanın gereğini özümsemek, işletme alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında her şart altında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olmak ve uygulamak
|
1
|
12
|
Bir yabancı dili kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgileri izlemek ve meslektaşları ile iletişim kurmak
|
1
|