ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Uluslararası Pazar Araştırmaları UTC314 GÜZ-BAHAR 3+0 Fakülte S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama olgusu hakkında bilgi sahibi olur.
    2-Uluslararası pazar çevresini tanır.
    3-Uluslararası pazarlara açılma stratejileri hakkında bilgi sahibi olur.
    4- Küresel ürün kavramını ve uluslararası ürün stratejileri hakkında bilgi sahibi olur.
    5- Uluslararası fiyatlandırma stratejileri hakkında bilgi sahibi olur.
    6- Dağıtımın kanalları ve politikaları hakkında bilgi sahibi olur.
    7- GTIP uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur.
    8-Uluslararası pazarlama araştırması yapar ve bulguları yorumlar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Albaum, Gerald., Duerr, Edwin. (2011). International Marketing and Export Management, Prentice Hall.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bu dersin amacı, küresel anlamda önem kazanan pazarlama olgusunun ne olduğu, uluslararası pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesine ilişkin temel ilkelerin neler olduğu, pazarlama karması, uluslararası pazarlama yönetimi ve uluslararası pazarlama araştırmaları konularının öğrencilere anlatılmasıdır.
    Dersin İçeriği Küresel Pazarlamaya Giriş, Uluslararası Pazar Çevresi, Ekonomik ve Politik Pazar Çevresi, Pazar Değerlendirme Süreci, Uluslararası Pazarlara Açılmada Temel Konular, Uluslararası Pazarlara Açılma Stratejileri, Uluslararası Ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım Kararları, GTİP Uygulamaları, Uluslararası Pazarlama Araştırmaları
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster