Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Karşılaştırmalı Endüstri İlişkilerinin teorik çerçevesi
|
K1:1 . BÖLÜM
|
2
|
Birleşik Krallık`ta Endüstri İlişkileri
|
K1:2 . BÖLÜM
|
3
|
Amerika Birleşik Devletleri`nde Endüstri İlişkileri
|
K1:3 . BÖLÜM
|
4
|
Japonya´da Endüstri İlişkileri
|
K1:4 . BÖLÜM
|
5
|
İsveç´te Endüstri İlişkileri
|
K1:5 . BÖLÜM
|
6
|
Almanya´da Endüstri İlişkileri
|
K1: 6. BÖLÜM
|
7
|
Fransa´da Endüstri İlişkileri
|
K1:7 . BÖLÜM
|
8
|
İtalya´da Endüstri İlişkileri
|
K1:8 . BÖLÜM
|
9
|
İspanya´da Endüstri İlişkileri
|
K1:9 . BÖLÜM
|
10
|
Avustralya´da Endüstri İlişkileri
|
K1:10 . BÖLÜM
|
11
|
Çin´de Endüstri İlişkileri
|
K1:11 . BÖLÜM
|
12
|
Hindistan´da Endüstri İlişkileri
|
K1:12 . BÖLÜM
|
13
|
Rusya` da Endüstri İlişkileri
|
K1:13 . BÖLÜM
|
14
|
Güney Kore`de Endüstri İlişkileri ve Dersin Genel Değerlendirilmesi
|
K1:14 . BÖLÜM
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
İşletmelerin ihtiyaç ve beklentilerine uygun insan kaynağını seçebilme, değerlendirebilme.
|
-
|
2
|
Çalışma yaşamına yönelik mevzuat hükümlerini ve yargı kararlarını düzenli olarak takip edebilme, analitik bir bakış açsıyla tahlil edebilme ve söz konusu hüküm ve kararları iş uyuşmazlıklarının çözümünde kullanabilme.
|
-
|
3
|
İktisadi olayları sebep, sonuç ve nitelikleri ile kavrayabilme; ekonomik gelişmeleri yakından takip edebilme, izleyebilme, yorumlayabilme ve karar süreçlerinde kullanabilme.
|
-
|
4
|
Kariyer yönetiminde bilinçlenebilmek ve mesleki özgüven kazanabilmek için akademik ve güncel bilgi kaynaklarını kullanabilme.
|
-
|
5
|
Sosyal politikanın temel ilke, kural ve güncel konularını, ülkenin koşulları ve uluslararası genel kabul gören normlar çerçevesinde sorgulayabilme ve yorumlayabilme.
|
4
|
6
|
İnsan davranışlarını etkileyen toplumsal faktörleri değerlendirebilme.
|
-
|
7
|
Global ve yerel çalışma yaşamında bireysel davranışların psikososyal yapısını analiz edebilme, yönlendirebilme ve etkili iletişim, takım çalışması gibi konularda mesleki bilince sahip olabilme.
|
-
|
8
|
Emek piyasalarının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel dinamikleri kavrayabilme.
|
-
|
9
|
Sosyal adalet bilinciyle sorunları tanımlayabilme.
|
-
|
10
|
Çalışma yaşamına yönelik normları karşılaştırmalı olarak değerlendirebilme.
|
3
|
11
|
Disiplinler arası düşünebilme ve etkili iletişim kurabilme.
|
-
|
12
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme.
|
-
|
13
|
Yaşam boyu ve kendi kendine öğrenebilme.
|
-
|