Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Prehistorik Dönemde Doğa Bilimleri
|
|
2
|
Mezopotamya`da Doğa Bilimlerinin Oluşumu
|
|
3
|
Mısır`da Bilim
|
|
4
|
Antik Yunan`da Doğa Filozofları ve Doğa Bilimi
|
|
5
|
Antik Yunan`da Matematiğin Bilimin Yöntemi Olarak Benimsenmesi
|
|
6
|
Bergama ve Tıp Biliminde Gelişmeler
|
|
7
|
Vize
|
|
8
|
İskenderiye (müze ve kütüphanesi), Helenistik Bilim ve Doğa Bilimleri
|
|
9
|
Archimedes ve Mekanik Bilimi
|
|
10
|
İslam Dünyasında Doğa Bilimleri
|
|
11
|
Simya ve Kimyanın Gelişimi
|
|
12
|
Biyolojinin Yeni Kavramları
|
|
13
|
Tıp ve Eczacılığın Gelişimi
|
|
14
|
Tıp ve Eczacılığın Gelişimi
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Belli başlı filozoflar ve düşünce akımlarına ilişkin bilgiye sahip olur
|
-
|
2
|
Felsefi kavram ve problem bilgisine sahip olur.
|
-
|
3
|
Felsefi soruşturma bilgi ve becerisini geliştirir.
|
-
|
4
|
Felsefi metin analizi yapma becerisi edinir.
|
-
|
5
|
Argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
2
|
6
|
Yazılı ve sözlü olarak felsefi problem oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir.
|
-
|
7
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini artırır.
|
3
|
8
|
Felsefi, bilimsel ve kültürel açıdan insanlık tarihindeki büyük değişim ve gelişmeleri tanır.
|
3
|
9
|
Tarihsel ve kuramsal açıdan felsefi problem ve konuları birbiriyle ilişkilendirme becerisi edinir.
|
2
|