Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çocuk edebiyatının tanımı, niteliği ve önemi.
|
K1. Giriş ve Birinci Bölüm
K3. Birinci Bölüm
K4. Birinci Bölüm
K5. Giriş
YK1. Birinci Bölüm
|
2
|
Dünyada çocuk edebiyatının tarihî gelişimi
|
K1. Birinci Bölüm
K3. Birinci Bölüm
K5. Birinci Bölüm
YK2. İkinci Bölüm
|
3
|
Türkiye`de çocuk edebiyatının tarihî gelişimi
|
K1. Birinci Bölüm
K3. İkinci Bölüm
K4. İkinci Bölüm
YK1 Birinci Bölüm
|
4
|
Çocuk edebiyatının konuları
|
K1 İkinci Bölüm
K2 İkinci Bölüm
K3 Birinci ve İkinci Bölüm
YK1 Birinci Bölüm
|
5
|
Çocuk kitaplarının şekil özellikleri
|
K1. İkinci Bölüm
K3. İkinci Bölüm
K4. Üçüncü Bölüm
K5.İkinci Bölüm
YK1 İkinci Bölüm
|
6
|
Yaşlara göre çocuk kitapları
|
K1 Üçüncü Bölüm
K3 İkinci Bölüm
K4 İkinci ve Üçüncü Bölüm
YK1 İkinci Bölüm
|
7
|
Masal, Masalımsı eserler, fabllar, destanlar
|
K1. Dördüncü Bölüm
K3. Üçüncü Bölüm
K4. Üçüncü Bölüm
YK1 Dördüncü Bölüm
|
8
|
Çocuk hikâye ve romanı
|
K2 Üçüncü Bölüm
K3 Dördüncü Bölüm
K6 Üçüncü Bölüm
YK2 Dördüncü Bölüm
|
9
|
Exupery`nin Küçük Prens adlı eserinin incelenmesi
|
K7 Kitabın Tamamı
|
10
|
R.Bach`ın Martı adlı eserinin incelenmesi
|
K8 Kitabın Tamamı
|
11
|
Vasconcelos`un Şeker Portakalı adlı eserinin incelenmesi
|
K9 Kitabın Tamamı
|
12
|
Çocuk şiiri ve özellikleri
|
K1. Beşinci Bölüm
K3. Üçüncü Bölüm
K4. Dördüncü Bölüm
YK1 Dördüncü Bölüm
|
13
|
Örnek metinlerin okunması, yorumlanması
|
K1. Son Bölüm
K3. Beşinci Bölüm
K5. Dördüncü Bölüm
YK2. Son Bölüm
|
14
|
Çocuk eğitiminde dramatizasyon çalışmalarının önemi.
|
K3. Beşinci Bölüm
K4. Dördüncü Bölüm
K5. Son Bölüm
YK1. Son Bölüm
|