Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Fiziki coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye ve Türkçe`den yabancı dillere çeviri
|
|
2
|
Beşeri coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye çeviri
|
|
3
|
Fiziki coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye çeviri
|
|
4
|
Beşeri coğrafya konularında Türkçe`den yabancı dile çeviri
|
|
5
|
Fiziki coğrafya konularında Türkçe`den yabancı dile çeviri
|
|
6
|
Beşeri coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye çeviri
|
|
7
|
Fiziki coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye çeviri
|
|
8
|
Fiziki coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye çeviri
|
|
9
|
Beşeri coğrafya konularında Türkçe`den yabancı dile çeviri
|
|
10
|
Fiziki coğrafya konularında Türkçe`den yabancı dile çeviri
|
|
11
|
Fiziki coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye çeviri
|
|
12
|
Beşeri coğrafya konularında Türkçe`den yabancı dile çeviri
|
|
13
|
Fiziki coğrafya konularında yabancı dilden Türkçe`ye çeviri
|
|
14
|
Beşeri coğrafya konularında Türkçe`den yabancı dile çeviri
|
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Doç.Dr. Barış TAŞ
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
Bety Schrampfer Azar, Understanding and Using English Grammer, Prentice Hall, 1993.
Bety Schrampfer Azar, Understanding and Using English Gramer Workbook, Prentice Hall, 1993.
Kandiller B. - Velioğlu A., Reader at Work, ODTÜ Yayınları, Ankara,
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
Öğrencilerin İngilizce literatürü takip edebilecek düzeyde, okuduğunu anlayabilecek seviyede dil bilgisine sahip olması hedeflenmektedir.
|
Dersin İçeriği
|
Fiziki coğrafya konularında İngilizce`den Türkçe`ye ve Türkçe`den İngilizce`den çeviri
Beşeri coğrafya konularında İngilizce`den Türkçe`ye ve Türkçe`den İngilizce`ye çeviri
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Coğrafî terminolojiyi doğru şekilde kullanabilmek,
|
2
|
2
|
Coğrafî bilgiyi toplama, problemleri tespit etme, analiz etme, çözüm üretme ve sunma becerisi kazanmak,
|
1
|
3
|
Coğrafî yaklaşımları ve prensipleri yazılı, sözlü ve görsel anlamda etkili kullanabilmek,
|
1
|
4
|
Beşeri ve doğal unsurlar arasındaki etkileşimleri kavramak, mekânsal ilişkileri ve bağlantıları kavrayabilmek,
|
1
|
5
|
Coğrafi farklılık ve çeşitliliği anlamak, karşılaştırma yapabilmek,
|
1
|
6
|
Farklı dallarından elde edilen bilgileri coğrafî bağlamda kullanabilmek, coğrafi bilgi ve yaklaşımları disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilmek,
|
1
|
7
|
Coğrafi düşüncelerini ve sorunlara yönelik çözüm yollarını kamu yararına paylaşabilmek,
|
1
|
8
|
Coğrafî veri oluşturabilecek ve analizlerini yapabilecek düzeyde coğrafi bilgi sistemlerini kullanabilmek,
|
1
|
9
|
Coğrafî literatürü takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak,
|
2
|
10
|
Turizm kavramları ve değerlerini kavrayarak coğrafi düşünce çerçevesinde faydalanabilmek,
|
1
|
11
|
Geçmişteki coğrafyayı modern coğrafya prensipleri ile değerlendirerek elde edilen bilgilerden faydalanabilmek.
|
1
|