Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Satın alma işleviyle ilgili terimler ve kavramlar
|
|
2
|
Satın alma işlevi ile ilgili metin çevirileri
|
|
3
|
Satın alma departmanında kullanılan form örnekleri
|
|
4
|
Kataloglama ve sınıflandırma işlevi ile ilgili terimler ve kavramlar
|
|
5
|
Kataloglama ve sınıflandırma işlevi ile ilgili metin çevirileri
|
|
6
|
Katalog girişi ve bibliyografik tanımlama örnekleri
|
|
7
|
Dolaşım işlevi ile ilgili terimler ve kavramlar
|
|
8
|
Dolaşım işlevi ile ilgili metin çevirileri
|
|
9
|
Dolaşım bölümünde kullanılan form örnekleri
|
|
10
|
Referans işlevi ile ilgili terimler ve kavramlar
|
|
11
|
Referans işleviyle ilgili metin çevirileri
|
|
12
|
Referans bölümünde kullanılan form örnekleri
|
|
13
|
Tüm işlevler veya bölümler ile ilgili metin çevirileri ve dikte alıştırmaları
|
|
14
|
Tüm işlevler veya bölümler ile ilgili metin çevirileri ve dikte alıştırmaları
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Bilgi-belge yönetimine ilişkin terim ve kavramları (yabancı-Türkçe) kullanır
|
5
|
2
|
Toplumsal, ekonomik ve kültürel değişimlere duyarlı olmayı sağlayarak sorunları doğru analiz eder ve bu doğrultuda mesleki perspektif geliştirir
|
1
|
3
|
Disipline ilişkin sorunları görür, eleştirel bakış açısıyla değerlendirir ve çözüm üretir
|
1
|
4
|
Sistematik düşünme yetenek ve kapasitesini geliştirir
|
1
|
5
|
Disiplinler arası bakış açısı ve değerlendirme yapar
|
1
|
6
|
Bilgiye gereksinim duyan, gereksindiği bilgiyi tanımlayabilen, bilgiyi arama, bulma ve değerlendirme becerisine sahip olan bilgi toplumu bireylerini kazanmada gerekli olan programları oluşturur
|
3
|
7
|
Bilgiye seçici biçimde erişim için gerekli olan alt yapıyı oluşturur ve ilgili yöntem ve teknikleri kavrar
|
1
|
8
|
Ulusal ve evrensel düzeyde bilgi erişim sistemlerindeki bilgi erişim süreçlerini değerlendirir,
|
3
|
9
|
Her alana ilişkin genel ve özel konulu bilgi kaynaklarını tür ve içerik olarak tanır,
|
3
|
10
|
Osmanlıca kaynakları ve metinleri okur ve değerlendirir,
|
-
|
11
|
Mevcut ve potansiyel kullanıcılarla iletişim kurar,
|
4
|
12
|
Bilgi merkezi türlerine göre kullanıcı gruplarına yönelik hizmetler konusunda kuramsal bilgi alt yapısını oluşturur,
|
3
|
13
|
Bilginin düzenlemesi için gerekli bilgi ve teknikleri kullanır
|
2
|
14
|
İletişim ve bilgi teknolojilerine yönelik ürün, sistem ve modellerini tanıyarak, doğru ve yerinde kullanır,
|
3
|
15
|
Farklı disiplinlerde üretilen bilginin sayısal niteliğini ölçebilir ve bilgi hizmetlerini değerlendirir.
|
2
|