ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


Sayfa Görüntülenemiyor
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin amacı, içeriği, kaynaklar ve işlenişin tanıtımı
    2 Tüketicilerin farkında olmak zorunda oldukları ?Güvenlik Önlemleri?
    3 Kimyasallar ve biyolojik sitemler arasındaki ilişki-Etkinlik örneği
    4 Sabun, deterjanlar ve kuru temizleme kimyası -Etkinlik örneği
    5 Gıda (yağ, şeker, margarin, tereyağ, kahve,turşu)- Etkinlik örneği
    6 Gıda (mısır, peynir, ekmek, su ve katkı maddeleri)- Etkinlik örneği
    7 Kozmetik ve kişisel bakım- Etkinlik örneği
    8 İlaçlar (Ağrı kesiciler, sporcu destek ürünleri)¬- Etkinlik örneği
    9 Ev kimyasalları- Etkinlik örneği
    10 Okul kimyasalları (Kağıt, polimerler, boyar maddeler)-Etkinlik örneği
    11 Kullanılan Tekstil kimyası (boyalar ve boyama, dokuma koruma, doğal boya)- Etkinlik örneği
    12 Moleküler gastronomi-Etkinlik örneği
    13 Yapı malzemeleri kimyası-Toprak Kimyası-Etkinlik örneği
    14 Hazırlanan çalışmaların tanıtımı
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Nuray ZAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Chemistry in Daily Life,2012, Kirpal Singh Chemistry in the Community (Chemcom) a Project of the American Chemical Society Çeşitli makaleleler 30. nisan 2016 tarihli Resmi Gazete Güncel Kaynaklar
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bu ders; 1-Mevcut fen kültürünü kullanarak genel anlamda kullandığımız ürünlerin niteliklerini yapı ? özellik- kullanım alanı ilişkilerini irdelemek, 2- Bireylerin üretirken ve tüketirken edindikleri fen alanı bilgi ve becerilerini hayata dair farklı durumlar ile ilişkilendirerek kendi sağlıkları ve çevrenin korunmasına duyarlı ve bilinçli olmalarına katkı sağlamak 3- Bu alanlarda etkinlikler üretmek
    Dersin İçeriği Kimyasallar, gıda kimyası, Temizlik ürünleri kimyası, kozmetik, farmakoloji, tekstil boyaları kimyası, yapı malzemeleri
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Eğitim ile ilgili temel kavramları açıklar. -
    2 Eğitim biliminin felsefe ile ilişkisini açıklar. -
    3 Eğitim biliminin tarihsel gelişimini özetler. -
    4 Eğitim biliminin sosyoloji ile ilişkisini yorumlar. -
    5 Eğitim biliminin hukuk ile ilişkisini yorumlar. -
    6 Eğitim biliminin politika ile ilişkisini yorumlar. -
    7 Eğitim biliminin ekonomi ile ilişkisini yorumlar. -
    8 Türk eğitim sisteminin temel özelliklerini sıralar. -
    9 Eğitim Bilimlerinde kullanılan araştırma yöntemlerini ve etik kuralları uygular. -
    10 Eğitim alanında yapılan değişim ve reform girişimlerini değerlendirir. -
    11 Değerlendirme çeşitlerini ve özelliklerini açıklar. -
    12 Araştırmalarda elde ettikleri verileri yorumlar. -
    13 Öğrenci merkezli öğretim yaklaşımlarının özelliklerini kavrar. -
    14 Dersin niteliğine göre uygun öğrenme ortamı hazırlar. -
    15 Alan öğretimine özgün öğrenme yöntemlerini uygular. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster