Kaynaklar
|
-Efil, İ., Toplam Kalite yönetimi, 6. Baskı, Alfa Akademi, 2006.
-Kolarik, W.J., Creating Quality: Process Design for Results, McGraw-Hill, 1999.
-Gryna, F.M., Chua, R.C.H., Defeo, J.A., Jurans Quality Planning and Analysis: For Enterprise Quality, Fifth Edition, McGraw-Hill, 2007.
-Montgomery, D.C., Statistical Quality Control: A Modern Introduction, 6. Edition, John Wiley & Sons, 2009.
-Goetsch, D.L., Davis, S.B., ?Quality Mangement: Introduction to Total Quality Management for Production, Processing and Services, Prentice Hall, 2003.
-Dale, B.C., Managing Quality: Blackwell Business, 3rd Edition, Wiley-Blackwell, 1999.
-Sower, V.E., Savoie, M.J., Renick, S., Introduction to Quality Management and Engineering, Prentice Hall, 1999.
|
Yardımcı Kitap
|
-Taguchi, G., Chowdhury, S., Wu, Y., Taguchis Quality Engineering Handbook. John Wiley and Sons., 1662 p., New Jersey, USA, 2005.
|
Dersin İçeriği
|
Genel kalite bilgileri ve TKY prensipleri, TKY prensipleri ve kalite düşünürlerinin görüşleri, Kalite düşünürlerinin görüşleri, kalite-verimlilik-kar ilişkisi, Kalite organizasyonu, Stratejik Performans Yönetimi, Hoshin Kanri, Göstergelerle Yönetim, Kalite kültürü, Özdeğerlendirme, Deming, MBNQA ve EFQM modelleri, Liderlik ve Motivasyon, Problem çözme süreci, 7 eski ve 7 yeni araç, Benchmarking, güçlendirme, Takım çalışması, çatışma yönetimi
|