ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Klinikte Eğitim ve Uygulamalar 2 ACL204 BAHAR 0+8 Z 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Vakalarda acil yaklaşım seçeneklerini değerlendirip, uygun müdahaleyi yapar.
    2-Hastaya duruma özgün uygun pozisyon verilmesini organize eder.
    3-Olgulara özgü tedavi algoritmasını uygular.
    4-Ekiple koordineli uygulama yapar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Gülşah KAYSERİLİOĞLU
    Dersi Verenler

    1-)Öğretim Görevlisi Gülşah Kayserilioğlu

    Ders Yardımcıları Öğr. Gör. Nilay ŞAHİN, Öğr. Gör. Nedret TEKİN KAYA, Öğr. Gör. Gülşah KAYSERİLİOĞLU, Öğr. Gör. Nefise Cevriye SUCU ÇAKMAK
    Kaynaklar K 1. AHA Kılavuzu.(2015). https://www.ahajournals.org/toc/circ/132/18_suppl_2 Erişim Tarihi: 13 Temmuz 2020. K 2. ERC Kılavuzu.(2015). https://cprguidelines.eu/guidelines-translations Erişim Tarihi: 13 Temmuz 2020.
    Yardımcı Kitap YK1. Yavuz, S., Yavuz, G., (2017), Paramedikler için Hastane Öncesi Acil Tıp (1. Baskı), Nobel Kitapevleri, Ankara. YK2. Gül, M., Çakır, Z., Bayır, A., Türkdoğan, A., Korkut S.(2019). Hastane Öncesi Acil Tıp ve Paramedik. 1. Baskı, İstanbul.
    Dersin Amacı Klinik uygulama ile beceri gelişimi amaçlanmaktadır.
    Dersin İçeriği Klinik beceri gelişimi, klinik uygulama
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster