| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
                    
                 
            
                
                    | 1 | Yaratıcılık kavramı | K1, B1, B3
K2, B1, B2 | 
            
                
                    | 2 | Okul öncesi eğitimde yaratıcı uygulamalar | K2, B3
K1, B11 | 
            
                
                    | 3 | Okul öncesi eğitimde yaratıcı uygulamalar (yaklaşımlar) | K1, B5 | 
            
                
                    | 4 | Sanatsal tarzlar | K2, B9
K3, B1, B6 | 
            
                
                    | 5 | Okul öncesi dönemde görsel sanat eğitimi | K3, B1 | 
            
                
                    | 6 | Çocukların sanatsal gelişimi | K3, B2
K2, B5 | 
            
                
                    | 7 | Çocukların sanatsal gelişimi | K3, B2
K2, B5 | 
            
                
                    | 8 | Çocukların sanatsal gelişimi | K3, B2
K2, B5 | 
            
                
                    | 9 | Okul öncesi eğitim kurumlarında sanat merkezi | K2, B13 | 
            
                
                    | 10 | Görsel sanat eğitiminde öğretmenin rolü | K2, B15
K3, B4 | 
            
                
                    | 11 | Görsel sanat eğitiminde öğretmenin rolü | K2, B15
K3, B4 | 
            
                
                    | 12 | Güvenlik |  | 
            
                
                    | 13 | Çocukların resimlerinin değerlendirilmesi | K2, B16 | 
            
                
                    | 14 | Okul öncesi eğitimde sanat etkinliklerinin planlanması | K3, B1
K2, B10, B11, B12 | 
            
                
            
            
        
                
                    
                        |  | Program Yeterlilik Çıktıları | Katkı Düzeyi | 
                    
            
                
                    | 1 | Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirir. | 5 | 
            
                
                    | 2 | Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen gösterir. | 3 | 
            
                
                    | 3 | Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlar ve uygular. | 5 | 
            
                
                    | 4 | Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanır; Çocukla etkili iletişim kurar. | 4 | 
            
                
                    | 5 | Drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlar ve uygular. | 4 | 
            
                
                    | 6 | Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip eder. | - | 
            
                
                    | 7 | Özel gereksinimli çocuklara yönelik etkinlikler planlar ve uygular. | - | 
            
                
                    | 8 | Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini, matematik ve fen etkinliklerini planlar ve uygular. | - | 
            
                
                    | 9 | Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlar ve uygular. | 5 | 
            
                
                    | 10 | Çalışma ortamındaki araç-gereç, materyal, dokümanları kullanır, bakımını yapar, etkinlikleri hazırlar ve uygular. | 3 | 
            
                
                    | 11 | Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olur. | - | 
            
                
                    | 12 | Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olur. | - | 
            
                
                    | 13 | Çocuklara iyi alışkanlıklar kazandırmada rehberlik eder ve sınıf yönetimi ile ilgili bilgi ve beceriye sahip olur. | 5 | 
            
                
                    | 14 | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite, kültürel ve toplumsal değerler ile çevre koruma konularında yeterli bilince sahip olur. | - | 
            
                
                    | 15 | Toplumsal sorumluluk bilincini, öz güveni, toplumsal duyarlılık ve farkındalığı geliştirir ve destekler. | - |