ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    ÇOCUKLARDA VE ERGENLERDE DUYGUSAL DÜZENLEME ÇGL227 GÜZ-BAHAR 2+0 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Duyguları, gücünü ve nedenlerini açıklar.
    2-Diğer insanların duygularını, niçin böyle hissettiklerini ifade eder.
    3-Duyguları açığa vurma zamanı, şekli ve seviyesini ayarlar.
    4-Yapılan hatayı fark eder ve telafi konusunda bilgi sahibi olur.
    5-Duygusal etkileşimi açıklar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Sümeyya TATLI
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Southam-Gerow, M. A. (2014). Çocuklarda ve Ergenlerde Duygusal Düzenleme. (Çvr. Edt. M. Şahin). Nobel Akademik Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap Berking, M. - Whitley, B. (2018). Duygulanım Düzenleme Eğitimi. (Çvr. Edt. S.Vatan). Nobel Akademik Yayıncılık.
    Dersin Amacı Duyguları anlamak ve duygu düzenleme becerisine sahip olmak.
    Dersin İçeriği Duyguları, gücünü ve nedenlerini açıklar. Diğer insanların duygularını, niçin böyle hissettiklerini ifade eder. Duyguları açığa vurma zamanı, şekli ve seviyesini ayarlar. Yapılan hatayı fark eder ve telafi konusunda bilgi sahibi olur. Duygusal etkileşimi açıklar.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster