| 
                            Hafta
                         | 
                        
                            Konular
                         | 
                        
                            Ön Hazırlık
                         | 
                        
                    
                    
                 
            
                
                    | 
                        1
                     | 
                    
                        Çocuk Edebiyatına Giriş-Dünya Çocuk Edebiyatı Tarihi
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm1, Bölüm2
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        2
                     | 
                    
                        Türk Çocuk Edebiyatı Tarihi
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm1
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        3
                     | 
                    
                        Türk Çocuk Dergileri
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm5
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        4
                     | 
                    
                        Çocuk Edebiyatının Katkıları
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm7
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        5
                     | 
                    
                        Çocuk Edebiyatının Katkıları
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm7
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        6
                     | 
                    
                        Resimli Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken Temel Özellikler I
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm3
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        7
                     | 
                    
                        Resimli Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken Temel Özellikler II
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm3
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        8
                     | 
                    
                        Okul Öncesi Dönem Çocuk Edebiyatı Türleri I
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm4
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        9
                     | 
                    
                        Okul Öncesi Dönem Çocuk Edebiyatı Türleri II
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm4
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        10
                     | 
                    
                        Ele Alınan Özel Konular
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm4
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        11
                     | 
                    
                        Çocuk Kitaplığı ve Kütüphaneleri
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm5
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        12
                     | 
                    
                        Çocuk ve medya II
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm5
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        13
                     | 
                    
                        Çocuk ve medya II
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm5
                     | 
                    
                
            
                
                    | 
                        14
                     | 
                    
                        Çocuk ve medya III
                        
                     | 
                    
                        K1; Bölüm5
                     | 
                    
                
            
                
            
            
        
                
                    
                         | 
                        Program Yeterlilik Çıktıları    | 
                        Katkı Düzeyi  | 
                    
                    
            
                
                    | 
                        
                        1
                     | 
                    
                        Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirir.
                     | 
                    
                        3
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        2
                     | 
                    
                        Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen gösterir.
                     | 
                    
                        5
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        3
                     | 
                    
                        Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlar ve uygular.
                     | 
                    
                        4
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        4
                     | 
                    
                        Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanır; Çocukla etkili iletişim kurar.
                     | 
                    
                        3
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        5
                     | 
                    
                        Drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlar ve uygular.
                     | 
                    
                        4
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        6
                     | 
                    
                        Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip eder.
                     | 
                    
                        -
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        7
                     | 
                    
                        Özel gereksinimli çocuklara yönelik etkinlikler planlar ve uygular.
                     | 
                    
                        4
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        8
                     | 
                    
                        Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini, matematik ve fen etkinliklerini planlar ve uygular.
                     | 
                    
                        -
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        9
                     | 
                    
                        Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlar ve uygular.
                     | 
                    
                        -
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        10
                     | 
                    
                        Çalışma ortamındaki araç-gereç, materyal, dokümanları kullanır, bakımını yapar, etkinlikleri hazırlar ve uygular.
                     | 
                    
                        3
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        11
                     | 
                    
                        Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olur.
                     | 
                    
                        3
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        12
                     | 
                    
                        Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olur.
                     | 
                    
                        -
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        13
                     | 
                    
                        Çocuklara iyi alışkanlıklar kazandırmada rehberlik eder ve sınıf yönetimi ile ilgili bilgi ve beceriye sahip olur.
                     | 
                    
                        5
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        14
                     | 
                    
                        Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite, kültürel ve toplumsal değerler ile çevre koruma konularında yeterli bilince sahip olur.
                     | 
                    
                        -
                     | 
                
            
                
                    | 
                        
                        15
                     | 
                    
                        Toplumsal sorumluluk bilincini, öz güveni, toplumsal duyarlılık ve farkındalığı geliştirir ve destekler.
                     | 
                    
                        -
                     |