Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
İçeriğin tanıtılması
|
K1 Bölüm 1
|
2
|
Bilimin tanımı önemi, amaçları ve temel ilkeleri
|
K1,Bölüm 4 K2 Sayfa 227-236
|
3
|
Teknolojinin Tanımı ve Önemi
|
K4 Bölüm 1
|
4
|
Çocuk Gelişiminde Bilimin Etkileri
Çocuklarda Bilimsel Düşüncenin Geliştirilmesi
|
K1,Bölüm 1 K2 sayfa 236-248
|
5
|
Nitel ve Nicel araştırma yöntemleri
|
K1 Bölüm 1
|
6
|
Çocuklarda Bilimsel Düşüncenin Geliştirilmesi
Problem çözme, eleştirel düşünme, araştırma, gözlem ve veri toplama becerileri geliştirme.
|
K1 Bölüm 2, K2sayfa227-248
|
7
|
Bilimsel araştırma süreçleri (Problem tanımlama, araştırma, gözlemleme, sınıflandırma, veri toplama, karşılaştırma, hipotez oluşturma ve destekleme)
|
K1, Bölüm 2
|
8
|
Çocuk Gelişiminde Bilimin Etkileri
|
K1,bölüm 2, K3 Bölüm3
|
9
|
çocuk gelişiminde bilim ve teknoloji eğitiminde kullanılacak yöntemler
|
K4 bölüm 2 , bölüm 3
|
10
|
Çocuk Eğitiminde Teknolojinin Kullanımı
ve çocuklar için bilim ve teknoloji odaklı araç ve öğrenme ortamları hazırlama
|
K2 sayfa 236-248
|
11
|
Okul öncesinde bilim ve teknolojiyi kullanarak etkinlik planlamak.
|
K3 Ünite 4
|
12
|
Okul öncesinde bilim ve teknoloji eğitimi için ihtiyaç duyduğu etkinliğe yönelik materyal hazırlama ve uygulama
|
K3 Ünite 7
|
13
|
Çocuk gelişimi ile ilgili özgün ürün, proje ve etkinlikler planlanması
|
K4 Bölüm 4
|
14
|
Çocuk gelişimi ile ilgili özgün ürün, proje ve etkinlikler
|
K4 Bölüm 4
|