Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Seminer konularının belirlenmesi
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
2
|
Seminer konularının belirlenmesi
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
3
|
Literatür taramaları hakkında bilgi verilmesi, seminer yazım kurallarının anlatılması
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
4
|
Sunum hazırlama teknikleri : Sunum nedir sunumun amacı
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
5
|
Sunum hazırlama teknikleri: Etkilim sunum hazırlama
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
6
|
Sunumlarda konuşma korkusu, sunucuya ait özellikler
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
7
|
Sunum hazırlama teknikleri: Sunumun planlanması, kaynak ve malzeme seçimi, sunumun düzenlenmesi
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
8
|
Sunum hazırlama teknikleri: Sunumun planlanması, kaynak ve malzeme seçimi, sunumun düzenlenmesi
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
9
|
Sunum hazırlama teknikleri: Slaytların hazırlanması
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
10
|
Sunum hazırlama teknikleri: Sunum sırasında dikkat edilecek noktalar, kapanış, soru ve cevap bölümü
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
11
|
Seminer yazım kurallarına uygun giriş ve genel bilgelerin yazılması
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
12
|
Seminerlerde araştırma sonuçlarının yazılması
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
13
|
Seminerlerde tartışma ve sonuç bölümlerinin yazılması
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
14
|
Seminerlerde kaynak bölümünün yazılması, sunumların değerlendirilmesi
|
Anonim, Etkili Sunumlar için El Kitabı
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Tarla bitkilerinin yetiştirilmesi, ıslahı, tohumluk üretimi, bitki genetiği, fizyolojisi, ekolojisi, biyoteknolojisi ve mera ıslahı konularında yeterli alt yapıya sahip olma,
|
3
|
2
|
İlgili oldukları konulardaki sorunları saptama, tanımlama, araştırma ve çözme becerisi; bu amaçla uygun bilimsel analitik yöntemleri ve modelleme tekniklerini seçme ve uygulama becerisi,
|
4
|
3
|
Verimli ve kaliteli bir bitkisel üretim için sorunu, bu sorunun bileşenlerini ve sürecini analiz etme, bu bağlamda modern yetiştirme ve ıslahı yöntemlerini uygulama becerisi,
|
5
|
4
|
Uygulamalar için gerekli modern teknik ve araçları seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin kullanabilme becerisi,
|
4
|
5
|
Bitki yetiştirme, bitki genetiği ve ıslahı, bitki biyoteknolojisi, tohumculuk konularında tarla ve laboratuar koşullarında deneme planlama, deneme yapma, veri toplama, bulguları bitki yetiştirme ve ıslahı açısından yorumlama becerisi,
|
2
|
6
|
Uygulama alanı ile ilgili çevreyi etkin tanıma uygun materyal ve yöntemi belirleme becerisi,
|
3
|
7
|
Bilgiye erişebilme ve bu amaçla kaynak araştırması yapabilme, veri tabanları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanabilme becerisi,
|
4
|
8
|
Bireysel olarak ve disiplinli takımlarla çalışabilme becerisi, sorumluluk alma özgüveni,
|
4
|
9
|
Sorumluluğu altında çalışanları yönetebilme becerisi,
|
4
|
10
|
Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi,
|
5
|
11
|
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilim ve teknolojileri izleme, kullanma ve kendini sürekli yenileme becerisi
|
5
|
12
|
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci,
|
5
|
13
|
En az bir yabancı dili Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde alanıyla ilgili bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurma
|
4
|
14
|
Çözümlerinin ve uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olma; girişimcilik ve yenilikçilik konularının farkında olma ve çağın sorunları hakkında bilgi sahibi olma, çözüm önerileri sunma ve sorumlularla paylaşma,
|
4
|
15
|
Çevreyi ve biyolojik çeşitliliği korumayı ön planda tutma, bu konularda toplumu bilgilendirme ve uyarma bilinci ve becerisi
|
4
|