ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Turizmde İş Ahlakı REH411 GÜZ 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-İş ahlakı ve ilişkili kavramları tanımlar.
    2-Etik kuramlar ve yaklaşımları açıklar.
    3-Etiksel örgüt kültürünün nasıl oluşturulduğunu açıklar.
    4-Turizm sektöründe etik davranış yönetiminin nasıl olduğunu açıklar.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Mikail Kara
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Bölümün Öğretim Elemanları
    Kaynaklar lhan, İ. (2000). Turizmde İş Ahlakı, Ders Notları, Nevşehir Turizm Fakültesi, Nevşehir. Linda K. Trevino ve Katherine A. Nelson. (1995). Managing Business Ethics: Straight Talk About How to Do It Right, New York: John Wiley & Sons, Inc.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Ahlaki değerlerin örgüt kültürü ve imajındaki önemi, istenilen ahlaki davranışların ve değerlerin geliştirilmesi programlarının nasıl uygulanabileceği, ahlaki davranışların nasıl denetlenebileceği ve ahlaki değerlerin ihlalinde izlenebilecek yolların neler olabileceğinin öğretilmesi
    Dersin İçeriği Öğrencilerle yüz yüze eğitim şeklinde işlenecek bu dersin içeriğinde şu konular işlenecektir: İş Ahlakı ve İlişkili Kavramların Tanımlanması İşletmecilikte Sosyal Sorumluluk Etik Kuramlar ve Yaklaşımlar Etik Kuramlar ve Yaklaşımlar İşletmecilik ve Yönetimde Etiksel Konular Etiksel Karar Vermede Normatif ve Psikolojik Yaklaşımlar Etiksel Karar Verme Süreci Geleneksel Etik Kuramlarının Modern İşletmecilik Kararlarına Uygulanması Yöneticilerin Etiksel İkilemleri Etiksel Davranış Yönetimi Örgütsel Bir Kültür Olarak Etik Etiksel Örgüt Kültürü Yaratılması Ağırlama Endüstrisinde Etiksel Davranış Yönetimi Turizm Yönetimi Etiğinde Seçilmiş Konular ve Örnek Olaylar
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster