Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Öğretim Görevlisi Yasin YILDIRIM
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
K1. Ünlü, A. , (2013), 26 Saatte Klavye Öğreniyorum, Nüve Kültür Merkezi. Konya
K2. Tarhan Öztoprak, M. & Koç, Ö., (2017), Klavye Teknikleri, 3. Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
F klavyede on parmak hızlı, seri ve hatasız yazı yazma becerisinin kazandırılmasıdır.
|
Dersin İçeriği
|
Bilgisayarda F Klâvye de on parmak hızlı, seri ve hatasız yazı yazma bilgi ve becerilerini kazandırmaktır.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Adalet hukuk hizmetleri sektöründe çalışanların bilmesi gereken genel ilke ve kuralları bilir.
|
-
|
2
|
Türkiye Cumhuriyeti Anayasasını, Kanun ve yönetmelikleri ve Türk yargı sistemini bilir.
|
-
|
3
|
Büroların ihtiyacını karşılayacak dosyalama ve arşivleme çalışmalarını yürütür.
|
-
|
4
|
Her türlü yazışma işlemini yapar.
|
5
|
5
|
Adalet Bakanlığı yapısını bilir ve protokol kuralları çerçevesinde iletişim kurar.
|
5
|
6
|
Hukuk alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
4
|
7
|
Adalet-Hukuk alanına ilişkin yenilikleri takip eder, gerekli olanları öğrenir ve geliştirir.
|
-
|
8
|
Adalet Bakanlığı UYAP teknolojisini ve kullanımını bilir.
|
-
|
9
|
Adalet Hukuk hizmetleri alanına ilişkin gerekli olan sosyal sorumluluk, etik değerler, sosyal güvenlik hakları, iş güvenliği, işçi sağlığı ve çevre koruma bilgisi ve bilincine sahiptir ve bu konuda sürekli kendini geliştirir.
|
-
|
10
|
Adli hizmetler alanında ihtiyaçları karşılayıcı temel bilgileri kullanmalarını sağlayacak becerileri kazanır.
|
-
|
11
|
Hukuk metodolojisine ilişkin temel bilgilere sahip olur.
|
-
|
12
|
Hukuk uygulamasında karşılaşılan temel sorunların bilgisine sahip olur.
|
-
|
13
|
Hukukun temel kavramlarına ve hukuk metodolojisine ilişkin temel bilgilerden hareketle hukuk sorunlarını çözebilir.
|
-
|
14
|
Adalet-Hukuk mesleği ile ilgili tasarımları ve uygulamaları ilgililere anlatabilir ve takım çalışmasına uygun davranır.
|
-
|
15
|
Yaşam boyu öğrenme bilinci ve kendi kendine öğrenme becerisini kazanır..
|
-
|