ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Tez Çalışması BİY800 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 24
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bir araştırma için gerekli etik kuralları uygular.
    2-Bilimsel bir problemi uygun bilimsel yöntemleri kullanarak çözer.
    3-Üzerinde çalışılan problemin çözümü için elde ettiği verileri analiz ederek, yazılı ve sözlü olarak sunar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14114
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 100898712
    Toplam İş Yükü(Saat)   726
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     24,2 ---- (24)
    Dersin AKTS Kredisi   24
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 1
    2 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 2
    3 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 3
    4 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 4
    5 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 5
    6 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 6
    7 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 7
    8 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 8
    9 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 9
    10 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 10
    11 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 11
    12 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 12
    13 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 13
    14 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 14
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler

    1-)10033 10033 10033

    2-)Profesör Dr. Seçil Akıllı Şimşek

    3-)Doçent Dr. Mehmet Sezgin

    4-)Doçent Dr. Irmak Polat

    5-)Profesör Dr. Tamer Keçeli

    6-)Doçent Dr. Ebru Özdeniz

    7-)10212 10212 10212

    8-)Doçent Dr. Tarkan Yorulmaz

    9-)Doçent Dr. İlkay Çorak Öcal

    10-)Doçent Dr. Ayşenur Kayabaş Avşar

    11-)Doçent Dr. Şinasi Aşkar

    12-)10466 10466 10466

    13-)10589 10589 10589

    14-)Doçent Dr. Haydar Koç

    15-)10768 10768 10768

    16-)Profesör Dr. Özcan Özkan

    17-)Doktor Öğretim Üyesi Filiz Sarıkaya Pekacar

    18-)Doçent Dr. Serhat Sirekbasan

    19-)Doçent Dr. Ayşegül Oğlakçı İlhan

    20-)Profesör Dr. Ülkü Nihan Yazgan Tavşanoğlu

    21-)11002 11002 11002

    22-)Doçent Dr. Okan Ürker

    23-)Doçent Dr. Huri Seval Gönderen Çakmak

    24-)Doçent Dr. Emin Bozkurt

    25-)Doktor Öğretim Üyesi İlker Şimşek

    26-)11019 11019 11019

    27-)Doçent Dr. Özgür Kuzukıran

    28-)Doktor Öğretim Üyesi Müge Fırat

    29-)Doçent Dr. Serdal Tarhane

    30-)Doçent Dr. Meltem Yazıcı Gülay

    31-)Doktor Öğretim Üyesi Remzi Orkun Akgün

    32-)11099 11099 11099

    33-)Doktor Öğretim Üyesi Songül Şahin

    34-)Doçent Dr. Pınar Arslan Yüce

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Tez konusu ile ilişkili kitaplar
    Yardımcı Kitap Tez konusu ile ilişkili makaleler
    Dersin Amacı -
    Dersin İçeriği -
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir, derinleştirir ve alanına yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşır. -
    2 Biyoloji alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirir ve kullanır. 3
    3 Biyoloji alanındaki bilgileri farklı disiplinlerden gelen bilgilerle birleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur. 4
    4 Biyoloji alanındaki bir problemi, bağımsız olarak analiz eder, çözüm yöntemi üretir, verileri değerlendirerek problemi çözer. 4
    5 Biyoloji alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı olası problemlere karşı çözüme yönelik yeni yaklaşımlar geliştirir ve sorumluluk alarak çözüm üretir. 3
    6 Biyoloji alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme yetkinliği kazanır. -
    7 Biyoloji alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını takip edebilir ayrıca kendi çalışmalarını alanındaki ve alanı dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarır. 3
    8 Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren standartları eleştirel bir bakış açısıyla inceler ve gerektiğinde bu standartları geliştirecek yönde katkı yapar. -
    9 Bir yabancı dili kullanarak biyoloji alanındaki bilgileri izler, sözlü ve yazılı iletişim kurar. -
    10 Biyoloji alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır ve bu yolla bilimsel kaynaklara erişir. -
    11 Biyoloji alanıyla ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen verileri kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirerek yönetir. -
    12 Biyoloji alanıyla ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözetir ve denetler. 4
    13 Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi teşhis ederek kazanılan bilgi ve becerileri disiplinler arası takım çalışmalarında karşılaşılabilecek olası problemlere çözüm üretmede kullanır. -
    14 Biyoloji uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve modern cihazları kullanır ve bu konudaki bilgilerini aktarır. -
    15 Biyoloji alanı ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlar. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster