Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Buğdaygiller (Poaceae sp.) familyasının özellikleri, buğdaygillerin genel yapısal özellikleri, taksonomileri, tarımsal özellikleri
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
2
|
Buğdaygil yem bitkilerinin ekonomik önemi ve kullanım alanları
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
3
|
Çim (Lolium sp. L.) türleri, yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
4
|
Ayrık (Agropyron sp. L.) türleri, yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
5
|
Brom (Bromus sp.) türleri ve domuz ayrığı (Dactylis glomerata L.) yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
6
|
Yumak (Festuca sp. Schreb.) türleri, yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
7
|
Çayır salkımotu (Poa pratensis L.), tilkikuyruğu (Alopecurus sp. L.) ve kelp kuyruğu (Phleum sp. L.) yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
8
|
Tavusotu (Agrostis sp. L.) ve kanyaş (Phalaris sp. L yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
9
|
Sorguçlu gümüşotu (Koeleria cristata (L.) Pers.), çayır yulafı (Arrhenatherum sp. L.), otlak arpası (Elymus sp. L.) ve bataklık otu (Beckmannia eruciformis Host.) yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
10
|
Sorgum (Sorghum bicolor L.), sudanotu (Sorghum sudanense (Piper) (Stapf) ve sorgumxsudanotu melezi [(Sorghum bicolor L. x Sorghum sudanense (Piper) (Stapf)], yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
11
|
Mısır (Zea mays L.) yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
12
|
Cindarı (Seteria italica (L.) Beauv. Panicum italicum L.), kumdarı (Panicum miliaceum L.), dallıdarı (Panicum virgatum L.), yaygın yalancıdarı (Paspalum dilatatum Poir.), parlak yalancıdarı (Paspalum notatum Flügge.), erguvani zencidarısı (Pennisetum purpureum Schumach.) ve mavi zencidarısı (Pennisetum glaucum (L.) R.Br. / Pennisetum americanum (L.) Leeke.) yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
13
|
Köpekdişi (Cynodon dactylon L. Pers.), rodos otu (Chloris gayana Kunth.), Kuşyemi (Phalaris canariensis L.), mandaotu (Buchloe dactyloides) ve sakalotu (Bothriochloa sp., Andropogon sp., Schizachyrium sp.) yetiştirme teknikleri ve güncel bilimsel çalışmaların tartışılması
|
İlgili konu veya konular ile ilgili kaynakların okunması.
|
14
|
Dönem ödevi/projesinin sunumu ve tartışma
|
Sözlü sunum için gerekli hazırlıkların tamamlanması
|