ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Uzmanlık Alan Dersi ÇG700 GÜZ-BAHAR 8+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Olası tez konularını oluşturur.
    2-Tez konusunu belirler.
    3-Tez konusu ile ilgili alanyazın taraması yapar.
    4-Tez konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)148112
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14456
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 10011010
    Toplam İş Yükü(Saat)   178
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,93 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Genel Bilgilendirme Toplantısı Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 1
    2 Konunun Seçimi ve Tartışılması 1 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 2
    3 Konunun Seçimi ve Tartışılması 2 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 3
    4 Konunun Seçimi ve Tartışılması 3 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 4
    5 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 1 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 5
    6 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 2 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 6
    7 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 3 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 7
    8 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 4 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 8
    9 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 5 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 9
    10 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 6 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 10
    11 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 7 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 11
    12 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 8 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 12
    13 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 9 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 13
    14 Konunun Araştırılması ve Tartışılması 10 Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb. yayınlar 14
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Her öğrencinin sorumlu olduğu öğretim üyesi
    Dersi Verenler

    1-)Doktor Öğretim Üyesi Güzin Yasemin Tunçay

    2-)Doçent Dr Nazan Kaytez

    3-)Doktor Öğretim Üyesi Gül Kadan

    4-)Doktor Öğretim Üyesi Nihan Feyman Gök

    Ders Yardımcıları Her öğrencinin sorumlu olduğu öğretim üyesi
    Kaynaklar Seçilen konu ile ilgili kitap, makale, bildiri, tez, vb yayınlar
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin tez sürecini yönetmek ve yönlendirmektir.
    Dersin İçeriği Öğrenciler ilgilendikleri konuları belirler, bununla ilgili alanyazın taraması yapar, araştırma sürecini planlar, veri toplar, analiz eder, yorumlar, sonuçlar çıkarır, bulguları düzenler ve rapor haline getirir.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Çocuk gelişimi alanı ile ilgili kavramları, kuramları, ulusal ve uluslararası uygulamaları ve kavramlar arası ilişkileri bilir. 4
    2 Çocukların gelişim özelliklerini değerlendirme ve gelişimsel bozuklukları açısından gerekli yönlendirmeleri yapabilecek bilgi düzeyine sahip olur. -
    3 Çocukların gelişimlerini farklı ölçme yöntem ve teknikleri kullanarak değerlendirir ve takip eder. 4
    4 Farklı gelişim ve yaş özelliklerine sahip çocukların gelişimsel özellik ve ihtiyaçlarını bilir ve bu çocuklara yönelik eğitimsel yaklaşımları açıklar. 3
    5 Türkiye`de ve dünyada erken çocukluk döneminde farklı eğitim programlarının felsefesini, öğelerini ve örneklerini bilir. 4
    6 Çocukların gelişimlerini, bireysel özelliklerini ve ihtiyaçlarını dikkate alarak eğitim programı hazırlar ve uygular. -
    7 Ailelere yönelik eğitim programları geliştirir ve uygular. -
    8 Çocuk gelişimi uygulamalarında karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. 5
    9 Çocukların gelişimlerini değerlendirmek için farklı ölçme araçları geliştirir ve uygular. -
    10 Alana ilişkin bilimsel bir araştırma tasarlar ve gerçekleştirir. 4
    11 Bilimsel bir çalışmayı alanı ile ilgili bilgilerini kullanarak analiz eder ve yorumlar. 5
    12 Alanda kullanabileceği farklı disiplinlere ait bilgilere sahiptir. 5
    13 Alanda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümünde yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir. 4
    14 Mesleki bilgi ve becerilerini sürekli olarak geliştirir, değişime, yeniliğe ve girişimciliğe açık olur. 4
    15 Etik ilkelerin ve etik kurulların birey ve toplum için önemini açıklar, etik davranır. 5
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster